|
Auteur: |
|
|
Reunited TROUBLE To Play First Hometown Gig In Six Years! - Jan. 8, 2002 The reunited classic TROUBLE line-up of vocalist Eric Wagner, guitarist Rick Wartell, guitarist Bruce Franklin, drummer Jeff Olson and bassist Ron Holzner will play their first Chicago gig in over six years on Saturday, January 26th at Night Cap (5007 W. Irving Park Road). Also appearing on the bill will be LUNGBRUSH (in their farewell performance), SMOKE, STONEHENGE and YAKUZA. TROUBLE are believed to be in the process of writing material for their first studio effort since 1995's Plastic Green Head, tentatively titled Seven, for a late 2002 release (presumably through Century Media Records). trouble weer bij elkaar????? goed nieuws dacht ik zo!! en naar deze link moet je ook maar eens gaan: http://www.metal-sludge.com/20QuestionsTurbin.htm het is een intervieuw met de eerste anthrax zanger maar je moet vooral gaan om naar die oude foto's van anthrax te lijken. zeer grappig! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-01-2002 21:33] |
|
vast wel. Heb er nog nooit van gehoord :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ik zal mijn verzameling eens doorspitten en ik hoop je verder te kunnen helpen. maar ik kan nuks beloven aangezien ik niet alles van hen heb. |
|
Heb je zo onderhand al eens wat gevonden? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hmmm, cool. Maar zou die CD niet Run To The Light kunnen zijn? Dat is namelijk de enige titel die ik niet van hen heb geloof ik. Nu maar hopen dat ze ook gaan touren. De laatste keer op DOA '95 was namelijk net het jaar voordat ik vaste klant van DOA werd. |
|
Ken Trouble alleen van naam en omschrijving vanaf +/- 1990. Hooray dan. |
|
Nope...Run to the light is namelijk de enige cd die ik WEL van Trouble heb. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: helaas niet, hier heb je een link. misschien dat je daar wat kanvinden. sorry. http://www.trouble.de/ |
|
Nou ja, ik kan altijd nog even verder zoeken. Maaruh...grandioze ruk site trouwens. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Verrek dan hebben ze nog meer spul gemaakt dat ik niet heb! |
|
Ahum...en ik ben nog steeds niet op zoek geweest(bedenk ik me net onder het luisteren van "Plastic Green Head"). |
Index / Heavy Metal |