|
Auteur: |
|
|
Bruce Banner |
|
Sorry Lain! Dan zit ik in Oost Duitsland het hele weekend te regeren. |
|
Zolang je je naam eer blijft aandoen is het je vergeven Bruce Banner |
|
De veehandel is kut (op een my minds mine gig na, daar ooit nog gezien) maar ik ben er wel!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
*kick* voor Greyline Wordt gezellig zaterdag! Dik heerschen Bruce Banner |
|
Ok, er was dus al een topic over deze show. Mijn wel gemeende excuus |
|
Zaterdag! Komen, negers! Bruce Banner |
|
laip concertje Heb me erg vermaakt, sowiso leuk om weer even mijn mavo ex-klasgenoten weer eem tezien en spreken, binnenkort hard opstap in groningen met die lui Lekker geluid gedaan bij greyline,(op de stroom uitval na... geluid en licht op 2 fases... grrrmbllee..) en jammer dat er bij elexorien zoveel mis ging technisch gezien! had een veel vettere concert geweest als het beter had verlopen, want zelfs met was het al best laip!! Greyline heeft gewonnen uiteindelijk. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Bier in mn amp. (en over alle pedalen en shizzle...) Bruce Banner |
|
En hoe hard heb je em geslagen? |
|
Oh en welke gast was dat nou? die dikke seniele met die blonde krulle harses? Ik heb hier echt niks van mee gekregen als gevolg van enkele wel gevormde vrouwelijke lichaampjes van enkele ex schoolgenootjes dus "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik wilde doorspelen. het schijnt dat ze hem met 15 man de kroeg uit hebben gewerkt, daarnog een paar klappen zowel hebben uitgedeeld alsmede geïncasseerd, en daarna de deur op slot hebben gedraaid. Die kerel heeft een behoorlijke reputatie aldaar, werd me verteld. Type dronken disco-verbouwer die aan vechtsport doet. Zie je mij daar al een paar klappen aan uitdelen? Heb hem overigens wel al spelend een rotschop verkocht toen hij -alweer- over mijn mic viel, de zatte aap . Bruce Banner |
|
was leuk concert,gezellig en erg klein maar het was te doen! op naar dokkum open air ben benieuwd naar primal fear |
|
True! Ondanks alle tegenslagen/technische trouble was het best gezellig Bruce Banner |
|
We waren maar met zes, haha 15 passen er niet eens in het gangetje. Maar goed, dikke mongool was het zeker! |
|
quote: hehe, zo merk je hoe zulke verhalen een eigen leven gaan leiden . Hij zal inmiddels wel doodgeschoten zijn ofzo . Bruce Banner |
|
quote: Jammer dat jullie niet gewonnen hebben maar jullie treden iig op op occultfest! see you at occultfest! |
Index / Concerten |