|
Auteur: |
|
|
Voor iedereen die op hemelvaartsdag Dauwpop te duur en te weinig metal vindt is er nog een leuk alternatief: Indorppop in Zuidwolde (Drenthe). Dit jaar hebben ze Dreadlock Pussy, Bullseye Powerrock, Mindfold en nog een paar regionale bands. De intree is maar 5 euro en de eerste band begint om 17.00. Meer info op www.indorppop.nl. see you at occultfest! |
|
Het gaat regenen |
|
quote: Alle bands spelen in een tent dus regen is geen excuus om niet te gaan! see you at occultfest! |
|
alleen Bullseye Powerrock ken ik niet, en de rest is niet echt mijn ding... |
|
quote: Okee okee, ander excuus dan.. Ik ben jarig die datum |
|
Ik zie Dreadlock Pussy wel as. zondag in Effenaar bij hun allerlaatste show (met Agresion en Concubine... ook wat interssanter als BP en MF) Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Dit is de laatste show van Dreadlock Pussy in het noorden dus noorderlingen komt allen! see you at occultfest! |
|
Nog in twijfel, en eerst nog maar eens een date vinden. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Om 4 uur hier, ok? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Je was toch niet aan het kwijlen voor een gedreadlockte pussy. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Index / Concerten |