|
Auteur: |
|
|
Spelen ze ook nog ergens anders? |
|
In Baroeg de 21ste. van mei. Fuck the world and fuck you |
|
19.05. Weert (Nl) – Bosuil 20.05. Wageningen (Nl) - Unitas 21.05. Rotterdam (Nl) – Baroeg |
|
Oja nu jullie het zeggen, hehe. Mogelijk aanwezig in Baroeg. |
|
ben er ook, dan drinken we dr een paar. Fuck the world and fuck you |
|
Volgens mij ga ik Oud Vuil ontmoeten. Zit dan namelijk bij een maat van me in Wageningen. spelfout weggehaald... |
|
Ah, gezellie! Je kunt me herkennen aan de wallen en m'n loopstok. Heb jij je rollator mee? |
|
Ik zie ons al zitten spelfout weggehaald... |
|
Hehehe, heersch! |
|
Ik ben ook wel benieuwd naar de museum stukken van ZM Fuck the world and fuck you |
|
Kom dan ook gezelli even loeren. Zo, kaartjes gereserveerd. |
|
quote: ik ga al naar baroeg hehehe. komt wel een keer. Fuck the world and fuck you |
|
Gaan hier nog mensen naar toe? Ik ga ff mijn liefje ( ) mee proberen te slepen. Is Impaled wel rond half 12 afgelopen? Ik moet nog naar de bus lopen weetz je!? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ja Wordt een heerschweekendje. spelfout weggehaald... |
|
waarschijnlijk aanwezig in Unitas. lampje |
|
Gezellie! Lampje, basje komt ook en theo enzo. edit: Hm, dat bas ook zou komen weet je denk ik wel, hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 18-05-2006 17:45] |
|
vanavond licht voor ze doen in de bosuil! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Tot vanavond luitjes Zo eens richting Wageningen, eerst effe darten daar spelfout weggehaald... |
|
quote: Mijn inlichtingendienst had idd al informatie vergaard en doorgespeeld naar mij over de potentieële presentie van individuen, bij mij bekendstaande als een "tof" gezelschap. Echter, mijn inlichtingendienst heeft echter verzuimd om ook te achterhalen of er bepaalde, bevriende individuen, vroegere en hedendaagse leden van gezelschappen luisterend naar namen als "Judgement Day" en "Scrotum", aanwezig zullen zijn. Stomme inlichtingendienst.... Gerke ging ook mee, toch ?!? Dan komt Noortje denk ik ook wel mee. lampje |
|
Ik kan U melden dat ik uit zeer betrouwbare bron heb vernomen dat naast de ex-judgement day leden Bas en Theo en uiteraard ik en Uzelve ook de ouwe zangert genaamd Jeroen aanwezig zal zijn. En Gerke komt ook mee, ja. Omtrent Scrotum leden ben ik helaas in het ongewisse, verblijf ik. Ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 20-05-2006 13:04] |
|
Slechts 4 woorden: PAUL SPECKMAN IS GOD!! spelfout weggehaald... |
|
Ja, master was zeer overtuigend! Heerlijke boem-tsjak. IN vond ik erg tegenvallen. Maar het bier smaakte uitstekend en het was erg gezellie. |
|
quote: Gezellig was het zeker ja, ik zal je de verhalen besparen wat we gedurende de nacht nog meer hebben beleefd/uitgespookt hehe, beetje lang verhaal. spelfout weggehaald... |
Index / Concerten |