|
Auteur: |
|
|
|
|
hmm gaaf! redelijk dichtbij "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Hmm... dit is toch echt de 24 ste hoor. Zaterdag 24 juni. |
|
Wat is jou bron? Ik ga hier dan even achteraan. |
|
Hehe.. De programmering heeft met ons (DP) de 24ste afgesproken. Er was eerst wel sprake van een andere datum(25ste?) dus misschien is dit nog de oude flyer. Iemand trouwens een link van murw? Ooit eens een mp3 ergens tegengekomen.. Volgens mij heerste dat wel. |
|
www.intestine.nl Er zal dan idd een foutje in de flyer zijn geslopen. Totdat er een nieuwe beschikbaar is laat ik het even zo, met jouw kanttekening erbij. |
|
Bestaat die band ook nog? Vroegah, toen ze nog Goathlord heette |
|
murw heb ik nog in de baroeg gezien, was niet zo boeiend dus was een mooie eetpauze! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
DP is leuk. Alleen te ver. |
|
Das al wel weer heeeeeeeeeel wat jaartjes geleden idd hehehe Old sk00l! Mijn geheugen had gelijk! Murw heerst behoorlijk pleuris hard.. |
|
idd, op waking the dead 2 hadden jullie het net veranderd toch? en had ooit eens een demo van murw, damn wat saai... Je moeder. |
|
Klopt ja.. Das al weer 3 misschien 4 jaar geleden? Of gaat de tijd toch niet zo heel snel? |
|
ja kan wel, van roel gekocht toen hij nog wat deed met kaladruna. maar goed, wie weet is het nu wel interessant Je moeder. |
|
De flyer is geüpdated. Kunnen de modderatoren de topictitel corrigeren? [Dit bericht is gewijzigd door galspuug op 04-05-2006 10:03] |
|
Wordt gezellig 24ste in de bazart. geen knoop aan vast te touwen |
|
hmm misschien kom ik wel even langs, mag daar misschien geluidstechnicus worden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Bazart? He Trol, misschien zien we elkaar wel weer |
|
Bump! Gaat u nog komen dan?! |
|
Neemt DP ook CD'tjes mee? |
|
quote: Jep! (Het is, in tegenstelling tot wat de topic-titel vermeld, zaterdag de 24ste. De flyer is wel correct.) [Dit bericht is gewijzigd door Gorthaur op 23-06-2006 23:02] |
|
Het lijkt me sterk dat Constant Paranoia speelt, Pier is vanmiddag naar Graspop vertrokken. |
|
quote: Ik denk niet dat ik dat ga redden, financieel gezien. Maar succes iig |
|
quote: Mooi, scheelt me weer verzendkosten |
|
|
|
Constant Paranoia speelde niet zeker? |
Index / Concerten |