|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op het laatste moment nog toegevoegd. rond 16:30 tent van studentertaiment. |
|
|
|
|
|
quote: |
|
Gaaf! Toch nog een metalbandje op BF in Zwolle! Als ik ga, ga ik zeker ff kijken! |
|
goaf iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Toch nog een reden om moar eemn te goan kiekn dan Life doesn't get much better than this! |
|
hoorde het net ja, relaxed Je moeder. |
|
Metuuuuul!!! |
|
beter! accelerate heerst! |
|
Hmm dan misschien toch nog even naar Zwolle dit jaar |
|
Gaaf! Reden om hier te blijven dus! |
|
ja, da's ook de enige reden verder trouwens ook wel vet relaxt dat het nu in het wezenlandenpark is. Lekker int gras, zonnetje, BIERRR, kutbands-uitgezonderd-accelereet |
|
quote: Andre in zn leren broek Bier ook ja en dichtbij huis joh. |
|
quote: quote:rielekst |
|
quote: ja t'word warm morgen maar ach, michael Jackson broek maar weer an. |
|
quote: Geil man *neemt camera mee* Wel knipogen op het podium he, voor het metal gehalte in leren broek uiteraard. |
|
|
|
quote: succes mensen! ander keertje kom ik weer eens bieren en kijken... |
|
...van de partij "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ah, toch nog een tof bandje morgen? Maar goed, inmiddels hadden we al besloten om gewoon in Almelooooo op 't terras te gaan zitten. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik ga morgen heel burgerlijk de dakgoot schoonmaken Zondag terrarium beurs in Nijmegen even weer een tig aantal nieuwe spinnen meenemen |
|
quote: En wat heeft dat met Accelerate en het bevrijdingsfestival te maken? |
|
Vrij weinig behalve dat ik eerst naar Bevrijdingsfestival wou gaan |
|
quote: Bezig je post account op te krikken? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |