IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : neaera
sharene
Usericon van sharene
Posted 04-05-2006 9:14 by sharene Wijzig reactieProfiel van shareneQuote dit bericht

heeft er iemand al de nieuwe cd van neaera?

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 04-05-2006 9:16]

Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 23-07-2006 16:31 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Ik moet hem nog aanschaffen. Erg goede plaat. Maar stiekem vind ik hun debuut, Rising Tide of Oblivion beter.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 16-07-2007 22:20 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

De nieuwe cd, Armamentarium, is gelekt en ik ben enorm onder de indruk! De mix van death metal en metalcore wordt steeds beter.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-07-2007 22:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 9:14 schreef sharene het volgende:
heeft er iemand al de nieuwe cd van neaera?
Ja
Ik
En nu?

Niet beluisterd, is promo

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 17-07-2007 7:40 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 16 juli 2007 22:20 schreef Tenderstrike het volgende:
De nieuwe cd, Armamentarium, is gelekt en ik ben enorm onder de indruk! De mix van death metal en metalcore wordt steeds beter.

Tering alweer een nieuwe?

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 17-07-2007 8:12 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 7:40 schreef Henke het volgende:
Tering alweer een nieuwe?

Een cd per jaar en de kwaliteit blijft omhoog gaan, dus je hoort mij niet klagen.

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 17-07-2007 11:38 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ik ga hem ook zeker wel even checken! Vond de vorige ook zeer ok

Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 17-07-2007 15:58 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2007 22:20 schreef Tenderstrike het volgende:

Oehoeh, die moet ik luisteren!

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 08-08-2007 17:41 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Vette band inderdaad. Een vriend uit de punkscene(!) raadde me dit aan, aangezien ik Heaven Shall Burn zeer goed kan waarderen, maar Neaera beukt ook lekker door

Beetje jammer dat ik ze niet voor Wacken heb leren kennen, maar dat heb je altijd. Murphy's Law

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 08-08-2007 18:59 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Opzich degelijke plaat die laatste, maar voor mijn doen toch echt te lang. 52 minuten niet ontzettend originele Metal(core) wordt ik dan te snel zat. 15 min korter is dan een stuk beter te verteren.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com