|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Een van mijn nieuwste " ontdekkingen "is Cretin. Godver, wat ragt die band zeg. lekker felle grind-death maar dan wel op een wat "ouderwetse" manier. De band is dus niet origineel maar de band waar ze het meest op lijken is niet de minste namelijk Repulsion. Bij het afspelen van hun cd moest ik dan ook regelmatig denken dat dit de 2e cd van repulsion zou zijn (als ze die hadden gemaakt). Het geluid is moddervet, de muziek mega-agressief en lomper dan lomp (positief bedoeld). Kortom, er is niets ridicuul aan de band (om het meest gebruikte woord van de afgelopen tijd maar weer eens te gebruiken). check ze uit, NU!!!!! http://www.cretanic.com/ [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-05-2006 12:36] |
|
stelletje cultuurbarbaren |
|
stelletje cultuurbarbaren, behalve necrorobert. |
|
*is gevleid* Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Deze plaat moet ik KOPEN LULLO! zo, wat een vette muziek. echt!~ Suck my piss |
|
quote: denk jij dat ik hier slappe drek aan jou voor zou stellen skullfuck?? nee toch??? |
|
Hehe, mooie bio. Lekker, btw! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 05-05-2006 22:54] |
|
Hmm, ik ken alleen een oude nederlandse band die zo heette. Zal dit 'ns beluisteren |
|
Klinkt verdomme echt sterk!!!! Leuke site ook hebben de kerels Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik dat dit bandje een tijdje geleden al eens gechecked maar was er toen nog niet echt van onder de indruk. Hun site blaast me ook veel te hoog van de toren. Maar na alle enthousiaste reacties heb ik de myspace site van de heren eens gechecked en ik moet zeggen dat die nummers me zeer bevallen. Toch maar eens wat meer van dit bandje gaan checken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Zo, dit rost zeker! Eindelijk een nieuwe band die mijn aandacht te pakken heeft! Nog zo stoere internet warrior. |
|
Kwestie van niet goed opletten? D'r zijn genoeg goede nieuwe bands. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik luister voornamelijk andere genre's en interesseer me voornamelijk in oude rommel. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Cretin is gewoon supervet!!! Het logische vervolg op Repulsion... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: neh, dat is ook zo! (slappe drek, die ga ik vaker gebruiken om mensen de ridicunteren!) Ik moet ook zeggen dat de muziik idd repulsified overkomt! Suck my piss |
|
wereld band! draai die cd supervaak |
|
Grindcore kan me meestal maar matig boeien, maar deze band is klasse!!!! Goeie gruizige gitaarsound ook The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
jammie klinkt naar delerium signature |
|
Staan de teksten ergens online? Een aantal oneliners wil ik ff chekken! edit;gewoon op de sait, BUMB voor awesomeness! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 12-07-2006 11:56] Suck my piss |
|
en ze staan ook gewoon in het boekje. Laatste bumb edit; Tory spelling [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 13-07-2006 12:08] Suck my piss |
|
quote: lol signature |
|
Vorige week hun album aangeschaft en jezus wat rost dit. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Op gekleurd vinyl!! Machtige grind! Here kitty kitty kitty! |
|
Geweldige Repulsion tribute! Mijn favoriete cd van 2006! het artwork en de teksten zijn ook erg gaaf. Check ook hun 7": Cretanic Grind Ambush. deze bevat 3 nrs die niet of Freakery staan. Hoog tijd dat deze freaks eens naar NL komen. |
|
Cretin aan het werk in Nederland. Maar dit op je werk luisteren is gevaarlijk, zat de hele tijd met de blasts mee te doen met mijn voeten. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 13-08-2007 21:59] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |