![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Om 21.00! Charlatan, Gent (een beetje)meer info (Iscariah maakt een topic voor Groningen, maar niet voor Gent? Ofwel kijk ik er overheen, kan ook.) Nuja, aanwezig ![]() ![]() |
|
Woei, enthousiasme. Nu vrijdag! ![]() |
|
WAAAAAAAAAAAT!!!!!!!! ik ben er!!! signature ![]() |
|
wel ambetant, vrijdag verkeer ik 7 jaar... moet Ann nog kunnen overtuigen... ![]() |
|
quote: ja, maar ik zeg nog maar es, kmoet eerst Ann nog kunnen overtuigen. en der zijn maar 93 kaarten meer ![]() ![]() |
|
quote: Pff, er waren er om te beginnen maar 100 (of 99). Klein dinges blijkbaar. ![]() |
|
quote: ja, tis waar... kzal zien é ![]() |
|
Volgende dag communie van men nichtje, maar ik probeer erbij te zijn. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Hypnos komt ook (als hij daar ook al niet geband is) ![]() ![]() |
|
quote: Zeker? Tof!! Bloh? zal ook blij zijn ![]() ![]() |
|
quote: bloh? ? waar is hij nu weer mee bezig??? Needler ![]() |
|
|
ok! blijkbaar is daar weer iets aan de gang ![]() |
|
danku lieve familieliddekens en zo morge weet ik meer xx blehbloh xxxxxxxxxxxxxxx signature ![]() |
|
kaarten zijn besteld! ![]() signature ![]() |
|
Hier liggen ze ook al klaar. Morgen! ![]() |
|
ik kunn nie, ke zitn toene i 'Smude ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: wiiiiiiiiiii signature ![]() |
|
![]() De leute in ieder geval aan ieder die er wel zal zijn ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
|
quote: sèg ik verkeer morgen 7 jaar en Ann komt mee zal vr een andere keer zijn ![]() kzal ze wel eens van school komen halen ![]() moet ik trouwens nu nog betalen aan de democrazy...? da bewijs zal nie binnen zijn! signature ![]() |
|
quote: Jow, mersie, hie ook é ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
hey mensen, hoe wast? ik kom er spijtiggenoeg niet zijn... moest andere prioriteit stellen ![]() signature ![]() |
|
't Schijnt dat 't basgeluid ferm goed zat ![]() Maar verder, als leek zijnde betreffende deze bands/dit genre, laat ik het wel aan anderen om te zeggen hoe het was. Je kan me de bout hachelen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |