|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Om 21.00! Charlatan, Gent (een beetje)meer info (Iscariah maakt een topic voor Groningen, maar niet voor Gent? Ofwel kijk ik er overheen, kan ook.) Nuja, aanwezig |
|
Woei, enthousiasme. Nu vrijdag! |
|
WAAAAAAAAAAAT!!!!!!!! ik ben er!!! signature |
|
wel ambetant, vrijdag verkeer ik 7 jaar... moet Ann nog kunnen overtuigen... |
|
quote: ja, maar ik zeg nog maar es, kmoet eerst Ann nog kunnen overtuigen. en der zijn maar 93 kaarten meer |
|
quote: Pff, er waren er om te beginnen maar 100 (of 99). Klein dinges blijkbaar. |
|
quote: ja, tis waar... kzal zien é |
|
Volgende dag communie van men nichtje, maar ik probeer erbij te zijn. |
|
quote: kooomen |
|
Hypnos komt ook (als hij daar ook al niet geband is) |
|
quote: Zeker? Tof!! Bloh? zal ook blij zijn |
|
quote: bloh? ? waar is hij nu weer mee bezig??? Needler |
|
quote: Tot vrijdag! |
|
ok! blijkbaar is daar weer iets aan de gang |
|
danku lieve familieliddekens en zo morge weet ik meer xx blehbloh xxxxxxxxxxxxxxx signature |
|
kaarten zijn besteld! signature |
|
Hier liggen ze ook al klaar. Morgen! |
|
ik kunn nie, ke zitn toene i 'Smude Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: wiiiiiiiiiii signature |
|
Ook dit moet ik laten passeren door dat verdomde schoolwerk... De leute in ieder geval aan ieder die er wel zal zijn Oja, en Hypnos en Bloh...veel succes é Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Kwetet, amuseer je! |
|
quote: sèg ik verkeer morgen 7 jaar en Ann komt mee zal vr een andere keer zijn kzal ze wel eens van school komen halen moet ik trouwens nu nog betalen aan de democrazy...? da bewijs zal nie binnen zijn! signature |
|
quote: Jow, mersie, hie ook é Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hey mensen, hoe wast? ik kom er spijtiggenoeg niet zijn... moest andere prioriteit stellen signature |
|
't Schijnt dat 't basgeluid ferm goed zat Maar verder, als leek zijnde betreffende deze bands/dit genre, laat ik het wel aan anderen om te zeggen hoe het was. Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |