|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier reageert natuurlijk niemand op. |
|
quote:jij bent al begonnen. |
|
toch eewns benieuwd naar heavy lord Je moeder. |
|
Aanwezig |
|
Erg goede line-up voor een finale trouwens, Drie hele verschillende bands met drie heel verschillende aanpakken. Veel succes voor de jury, zal pittig worden Ik hoop eigenlijk dat Escadron wint, aangezien de Groningse Jury Heerschte |
|
Kreeg je van die band het meeste bier |
|
Niet eens Ik moest rijden |
|
Ik vind Escadron maar een kutband. Maar dat is geheel naar smaak want qua samenspel, en nummers valt het nog wel mee. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Muziek zit donders goed in elkaar en ze zijn bloedje fanatiek, echt een band die een zaal lekker opwarmt. En die zanger is gaaf |
|
Ik heb er nog wel een T-Shirt van Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Hey, Zaterdag 13 Mei... Eigenlijk nog een effe een voor-ronde/voor-proefje... In Jc Eucalypta/ de Kelder te Winterswijk : ABE DIDDY and the KRAUTBOYS (bluesy Stoner ala Kyuss) HEAVY LORD (sludgy Doom, St. Vitus meets High on Fire) DIGGETH (southern Stoner-Metal) Zaal open : 20.00u Aanvang : 20.45u Entree : 6,- Euro !! JC Eucalypta/ De Kelder Jeugdkerkstraat 5 7101 DP Winterswijk info: balowski@hotmail.com |
|
Roy Balowski ??? van BALOWSKI RECORDS ?????? Fuck the world and fuck you |
|
Zaterdag aanwezig.. |
|
Wat was dat gisteren GVD voor een kinderachtig gedoe? Mensen die niet tegen hun verlies kunnen of zo? Je zou er als muziekliefhebber gewoon plaatsvervangende schaamte van krijgen. |
|
Ja dat was best jammer, ik stond er vlak naast toen dat gebeurde. Kreeg bijna Robin Kok tegen me aan Maargoed, verder was het wel een geslaagde avond. Had zelf liever Escadron zien winnen, die waren IMO veruit het beste. |
|
quote:?? Vertel ?? |
|
Ik weet het fijne er niet van, moet je Fire misschien vragen, maar iig een matpartijtje in de hal en een muzikant,of aanhangsel van een band, die met zijn jatten aan de aardlekschakelaars heeft gezeten. |
|
Oh? vage zooi ... |
|
ik denk dat die laatstgenoemde van geluk mag spreken dat er een bepaalde techneut niet op dat moment naast hem stond... Je weet wel, die ene die soms een heel klein beetje stottert. [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 21-05-2006 14:27] |
|
Dat opstootje heb ik meegekregen, maar dat van die aardlekschakelaars is nieuw voor me. |
|
quote: daar dacht de jury duidelijk anders over gezien eht aantal punten hebben gekregen en dan ook nog eens een keer neit tegen je verlies kunnen, dan meot je niet aan zo'n wedstrijd mee doen... whahahahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
en wie heeft gewonnen? sowiso jammer voor escadron, had het ze erg gegunt. en welke band kon niet tegen zijn verlies? [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 21-05-2006 14:45] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
DIGGETH heeft gewonnen... was zelf neit bij de finale maa rheb ze 2 keer bezig gezien tijdens de metal battle voorronde en halve finale en daar beukte ze de andere bands ook al weg! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Escadron Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Diggeth heeft gewonnen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |