|
Auteur: |
|
|
Op 26 mei 2006 hebben we in: JC Highschool van Renselaerstraat 12 Amsterdam de volgende twee bands: Last Breath Denied (Lisse) en de metal bash winnar 2005/2006 Non-Divine (Arnhem) We starten rond de klok van 21:30, entree is 0,0.- en bier kost slechts een schamele 1,20.-. Volgens mij genoeg redenen om lekker te komen kijken naar twee brute bands en te hangen op ons plein tussen de optredens door. Voor info: www.bypassamsterdam.nl [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 08-05-2006 15:25] |
|
Ja HALLO, reageren dan met die kadavers. Zoiets als:"cool, ik kom er zeker heen". Stelletje lamlullen. (dit noemen ze ietwat agressieve PR) |
|
Waarom zouden wij op een onmogelijke tijd, in een onbereikbaar complex twee onmeunige zaadbands komen kijken? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dit zijn echt slechte teksten, jongens. Ik had gehoopt dat er wat meer steun zou zijn voor de plaatselijke metalevenementen op dit forum maar ik ben dus weer een desillusie rijker. |
|
Entreeprijs en bierprijs is aantrekkelijk, ik zou er zeker heen gaan mits in de buurt wat niet het geval is. Bands zijn te slecht om een eind voor te gaan reizen sorry maar veel succes ermee This is Zodiac speaking... |
|
Hey, leuk! Ik dacht zo zachtjesaan al dat de WSMA een stille dood was gestorven, maar gelukkig, er zit nog leven in. De 27e heb ik helaas een vroege dienst, dus als ik al besluit naar West te fietsen op de 26e, dan ga ik zeker geen bier drinken. Maar ik mag toch aannemen dat jullie ook cola en sinas verkopen? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Voor de West Side, neger. Lijkt me duidelijk |
|
quote: Zeker dat we ook non-alcoholische versnaperingen verkopen. Verder gaat de west side erg goed, krijgen steeds betere bands op bezoek en de bezoekers blijven ook komen, dus van stoppen willen we nog niets weten. |
|
Cool Waarschijnlijk kom ik ook wel even kijken... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Index / Concerten |