|
Auteur: |
|
|
pfff, veel te ver weg |
|
Ik ben uiteraard van de partij Neem tot nog toe 1 ZM-er mee [ha Martijn ] en nog twee lieve mensjes. Wordt weer een mooi feestje denk ik. En 's middags eerst nog een in store optredentje van Textures bij de Sounds in Venlo.. hehe. "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Verassend Pem But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Had ik t laatst dus toch goed gezien hoe laat is dat eigenlijk? |
|
quote: Wisten ze geloof ik nog niet precies, ze proberen zo laat mogelijk, maar zal wel een uurtje of 17:00 worden. Lijkt me wel lachen, zo'n band in een winkel te zien.. "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Zijn ze dan ook te koop? |
|
Ik heb Inhume ook een keer bij sounds zien optreden. Toen het nieuwe pand geopend werd. Alleen al de reacties van de niet-metal klanten maakten het al waard om zoiets een keer bij te wonen. Misschien ben ik er deze vrijdag ook wel. Heb op vrijdagmiddag altijd vroeg vrij van het werk en ben dan meestal toch in Venlo te vinden. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Ben toevallig net nog bij Sounds geweest, maar er was inderdaag nog geen tijd bekend |
|
Was er deze week en er stond 17.00 uur aangegeven. don't mistake lack of talent for genius |
|
de andere twee sounds optredens tot nu toe waar ik bij was begonnen om 15u. (Rotterdam en Tilburg) metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: Er werd mij afgelopen weekend verteld dat het van 16:00 tot 16:30 zal zijn .. Naja, ga volgende week wel weer een keer langs om te checken "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
yes, half uurtje vrij nemen en naar sounds dus. en savonds uiteraard perron. vorige keer was te gek oja, bij inhume in sounds was huub stapel nog (kijk sjonnie, gijle wijve) |
|
Ze spelen om 4 uur, ik heb het gister ff nagevraagd |
|
*schop* Vandaag!! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
het was geniaal avondje. textures en de psyke project waren te gek. |
|
quote:Ben er toen ook bij geweest bij Inhume....leuk was dat....pure grind in een winkel vol met 'niet-metallers' hehehe. Het leuke was dat we onze plastic zakken vol met eigen meegebrachte bierblikken daar gewoon konden nuttigen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dit was een van de betere textures optredens die ik heb gezien |
Index / Concerten |