|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Yeah morgen weer!! Gisteren in Katwijk was echt super!!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Er zijn nog genoeg kaarten, op zondagen verkoopt het eigenlijk nooit uit. |
|
quote: Ik ben de promodoos.... En @ Reinier idd |
|
quote: Ah was goed dus? Welke nummers hebben ze gespeeld daar? |
|
quote: Ja was zeer goed, één van de betere optredens die ik van ze gezien heb. Uhm.. leaders, wealth, soil's song, deadhouse, teargas, ghost of the sun, for my demons, my twin, sweet nurse, tonights music, july, in the white, murder en nog een paar. SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Gvd, waarom nu wel Murder en in Den Bosch niet. |
|
O, djeez man hier in willemeen alweer murder maar nu met 4 gitaristen Was wederom een HEERSCH feessie net als in Katwijk moehahahahahaha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
was gaaf ja alleen tijdens katatonia met zoveel volk zitten lullen dat ik de helft alsnog gemis heb hehe Je moeder. |
|
Murder heerste de pannen van het dak. Veruit de tofste van de drie NL data. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
die 'nieuwe zanglijnen' op teargas waren toch niet helemaal mijn ding. Verder heel leuke avond! Lekker gezellig, lekker warm. |
|
.. nieuwe ..?? |
|
ja het werd nogal anders gezongen dan op plaat... misschien dat het hip was ofzo, maar het haalde al de sfeer uit het refrein. Want vooral in het refrein werd het anders ingezet, minder doorgezongen, en meer naar beneden toe, hoe vaag mijn uitleg ook mag klinken. |
|
Mha ja zang bij kata is live niet van een denderend nivo .. standaard probleem ... |
|
Weer een ongelooflijk gaaf (en warm, pfff) optreden! Twee keer Murder in 1 weekend live..... Hier kan ik weer ff op teren. You can either agree with me, or be wrong. |
|
Goed optreden inderdaad. Wel vind ik dat ze de sfeer van de platen live niet echt waar kunnen maken. |
|
Volgens mij kwam dat in Willemeen voornamelijk door het belachelijk harde geluid (lees drums). You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: +1, de band was wel lekker strak, het geluid was bedroevend in het begin ( drum en zang veel te hard ), en bij zo'n optreden valt het wel op dat vooral de nieuwere nummers erg op elkaar lijken, ze gebruiken wel erg vaak hetzelfde truucje. Maar al met al wel een leuk avondje. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: De zanglijn is volgens mij niet anders, maar volgens mij hebben Blackheim en Jonas alleen van zanglijn geruild, waardoor de tweede stem nu de eerste is en de eerste de tweede, luister maar eens op de cd. |
|
howel ik weinig tot geen mzuiek van Katatonia ken, heb ik me uistekend vermaakt aan de korte kant van de bar achterin de zaal.. daar was het geluid uitstekend en het bier ook! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
De foto's van Katatonia en Novembre en natuurlijk van het publiek staan on-line op http://www.metalshots.com/ |
|
Onze foto staat er niet bij, Sater |
|
maar gelukkig is deze er nog: Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hehe dikke pret jammer van de gezelligheid, heb verrekte weinig katatonia bewust meegekregen ondanks de cola hehe Je moeder. |
|
Yeah, de cola smaakte prima! En je moet gewoon niet zoveel ouwehoeren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |