|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
grapje? ha ha i laughed... nu maar slotje dan? |
|
Why? Detailwerk vind ik overigens niet zo netjes gedaan in de foto's |
|
Vind het er niet echt fantastisch uitzien.. Niet strak, geen mooi schaduwwerk.. Nog even oefenen |
|
Als je wat beter bent mag je op mij dooroefenen..hehehehehe Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
thankx voor de reakties, nja als ik soms prof artiesten zie heb ik wel hoop haha life sucks....sometimes |
|
Voor iemand die een jaar bezig is, vind ik het wel redelijk werk. Oefen je alleen op jezelf of ook in je omgeving? |
|
quote: Op mezelf wel geoefend maar over het algemeen op iemands ander z'n huid.Ze weten dat ik schoon en netjes te werk ga life sucks....sometimes |
|
veel succes nog, maar ik zou niks van je willen You suck and that's sad |
|
Ik sla even over "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Ik hou het ook maar bij me vaste tattoo artist Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Bedankt voor de reakties,maar als ervaren tattoeerders/liefhebbers geef dan ook even aan wat beter kan. life sucks....sometimes |
|
Nu ben ik niet ervaren, maar ik heb wel ogen natuurlijk Wat mij aan deze heel erg stoort: Waar de fuck is de symetrie? Ik geloof niet dat het beeld vertekent is door de hoek van de camera. Het is net alsof de tattoo er scheef op zit.. Als mij dat zou overkomen mag de "artiest" het weglaseren betalen.. Verder vind ik de inkleuring niet netjes, lijnen niet strak, ziet er een beetje uit als een "bajes-tattoo" zeg maar. No offense |
|
kijk, hier kan ik wat mee! De vleugels moesten juist niet volgens een strak patroon (het eerste ontwerp dat we samen hadden gemaakt waren aan flarden geschoten vleugels), daarna met de veren wat beter bij elkaar maar niet strak in de rij.foto kon idd beter, te veel flitslicht en hoek. thankx life sucks....sometimes |
|
Ahh ok, in eerste instantie zou je zeggen dat ze symetrisch op de schouderbladen geplaatst hadden moeten worden maar als dit een bewuste keuze was heb ik wat dat betreft niets gezegd Maar goed, ik vind het er een beetje raar uitzien hehe Zou dat zelf niet zo willen.. |
|
Heb tattoos op mijn wreven (en nog veel meer!!) en heb ze zo getekend en laten zetten dat ze niet helemaal recht zijn. Vind ik juist mooier, een lichaam is sowieso nooit symmetrisch! Vind die tattoos wel mooi, het is ook gewoon echt heel moeilijk en je leert het echt niet binnen een jaar. Goed hoor!!! Waar doe je dat dan?? |
|
Talina, Talina? Ja? Disko Disko Partizani |
|
quote: Thankx voor je reaktie, zoals tribals vind ik wel dat het symmetrisch moet zijn, maar zoals veren e.d liggen ook nooit echt symmetrisch. Dus ben van dat principe uit gegaan. Moet het allemaal mezelf leren (van machine afstellen, naalden solderen,reinigen, autoclaafgebruik en veel tekenen)en werk thuis in een apart studiootje. life sucks....sometimes |
|
quote: Haha, ja man!!! Cool toch???? |
|
quote: Dat meisje heeft ook niet echt een mooie rug eerlijk gezegd... Sorry. |
|
quote: Jaaaaaaaa!! Oh hee, kom misschien binnenkort m'n tongpiercing bij je laten zetten. M'n zus zei dat 't wel kon, en m'n moeder gaf verder geen weerwoord. Maar goed, wat had ze willen doen dan. Disko Disko Partizani |
|
Super ja!!! Hopen dat het dan ook mag! |
|
ge-fuckign-weldig |
|
ouwe maat op rtl4 nu haha, GJ aaltink, tattoeeerder uit Nijverdal |
|
quote: Ik heb het gezien, nu was eigen huis aan de beurt. Ben wel es bij hem voor info life sucks....sometimes |
|
O lache 'k Heb daar nog in de straat gewoond. Ook een tattoo van em. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |