|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Woensdag 14 juni @ De Bosuil in Weert EXODUS + support : Callenish Circle More info soon! www.callenish-circle.com [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 14-06-2006 13:39] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Meer death! [ik ben allang gestopt met vragen naar black ]. |
|
Kost dat? |
|
Just for the record... Er komt nog een 2e support act bij. In totaal zullen dus 3 bands spelen. More news soon! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Aanwezig! |
|
Spelen ze een dag later in Metropool Hengelo met de zelfde support act? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Cool, moet ik ff mn nachtdienst weten te ruilen en dan ben ik zeker van the party! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Exodus! HOERRa! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Volgens de metropool website wel: http://www.metropool.nl/programma.php?actID=513102 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Exodus speelt idd een dag later in de Metropool maar vooralsnog niet met dezelfde supports. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Hoppa vrij is al geregeld! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Eerlijke oldschool Bay Area Thrash metal. Exodus kwam, zag, overwon en heerst nog steeds! De band Exodus werd in 1981 opgericht door zanger Paul Baloff en toenmalig gitarist Kirk Hammett (Metallica). Zij werden geïnspireerd door o.a. Motörhead en Iron Maiden en dit leidde tot de beginselen van de Thrash metal die in de jaren tachtig ongekend populair werd bij het grote publiek. Het moge duidelijk zijn dat Exodus zelf een grote inspiratiebron was voor vele bands die volgden. Denk aan Testament, Death Angel en Machine Head. Tours over heel de wereld volgden met o.a. Antrax, Pantera en Megadeth. Na een aantal bezettingwisselingen, probleempjes en het tragische overlijden van oud zanger Baloff in 2002 kwam Exodus vorig jaar helemaal terug in de picture. Het album "Shovel Headed Kill Machine" kreeg lovende reacties alom en een vette tour door Europa kon dus niet wegblijven! Maar voordat Bang Your Head en Graspop aan de beurt zijn, komen ze eerst langs bij de Bosuil! EXODUS is: Rob Dukes - vocals Gary Holt - guitar Lee Altus - guitar (ex-Heathen) Jack Gibson - bass Paul Bostaph - drums (ex-Slayer, ex-Forbidden) Voordat Exodus het podium beklimt is het eerst tijd voor een van Nederlands' beste metalbands. Zeker in het buitenland doen deze mannen het erg goed, Callenish Circle. Hun meest recente album [Pitch.Black.Effects] brachten ze uit via Metal Blade Records. Callenish Circle maakt moderne melodic Thrash/Death metal. Zaal open: 19.00 Aanvang: 20.00 Website: www.jcdebosuil.nl [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 16-05-2006 13:00] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: |
|
quote: Voorverkoopprijs: €14,00 (excl. eventuele servicekosten) Entreeprijs: €16,00 |
|
* kick * !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Aanwezig! Koopt allen merchandise |
|
Ben er zeker bij |
|
quote: quote: |
|
Minder dan de entree geloof ik hehe |
|
(aanstaande woensdag dus!) |
|
mmm misschien dat k wel licht ga doen... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Tot woensdag dan |
|
|
|
Kaartje is besteld |
|
Check ende present |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |