|
Auteur: |
|
|
Ik kwam een tijd geleden op internet de homepage tegen van Isarnheimr. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vind het erg goed klinken. Simpele, rauwe en oldschool black metal uit Noorwegen. http://home.no/isarnheimr/ Is er iemand die wat meer informatie over deze band heeft? Ik kon op Google niets vinden. Op hun homepage staat ook dat ze ooit 2 demos hebben opgenomen. Is er iemand die weet waar deze misschien te krijgen zijn? |
|
Klinkt goed man. Fijne zangert ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ken de heren in kwestie, ze zijn bezig met hun volgende album. Als het goed is komen de nummers die op de site staan officieel op cd uit dit jaar. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 13-05-2006 3:14] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Vet! Wil hem nu hebben ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
De cd is nou uit op Goatowarex! Ik heb m meteen besteld. Bedankt voor de info, Mr Cuntreaper! |
|
Ik was deze band een beetje vergeten. Ik heb die cd nu op staan, die zang is lekker overtuigend! [edit] Wat zeg ik, zéér overtuigend [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-10-2008 21:41] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Niks bijzonders... |
Index / Heavy Metal |