|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
En eentje van mij. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
*kick* Bla |
|
Auw man. Ik denk het wel. |
|
Krijg jij omdat je dan jarig bent een biertje van me! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Kom denk ik ook wel even kijken. |
|
Gaaf! Nog 2 weken.... Bla |
|
quote: Eh nog 8 nachtjes slapen |
|
Da's volgens mij de 6e keer dat ik Seizure ga zien ofzo en de eerste keer met JB op de bas... Kijken of je beter bent dan Jurjen, knuppel! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
KRS-ONE staat 17 juni in de Oosterpoort, maar ik ben een arme student, dus kom ik toch naar het ORKZ. Rastapasta zal er naar verwachting ook zijn, misschien zelfs wel onder andere. |
|
quote: Rekenen er maar niet op!hahaha... Kah = Ik kan enkele mijn best doen hehehe.. Maar word zeker gezellig, ik heb er behoorlijk zin in [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 12-06-2006 16:34] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Oh ja! quote: |
|
Saikers! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Als Schaep zo'n goed geheugen heeft gaat dat ons heel wat biertjes kosten... Bla |
|
Ja. |
|
quote:Dat geheugen gaat eens een fikse beschadiging oplopen die avond, me dunkt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oke. |
|
Yeah!! Nog 2 dagen dan wordt er weer coole oldskool black/trash ter gehore gebracht |
|
Yeah! Morgen al! Mira, bedankt voor het regelen van de slaapplek. Let the party begin!!! |
|
No worries! Heb het ontbijt ook al ingeslagen voor zo'n 10 man. Als jullie maar niet vroeg ophoeven... Bla |
|