IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 17 juni Outburst, Seizure, As It Burns, Sanguinary - Oude RKZ Groningen Vorige pagina | Volgende pagina
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 26-05-2006 20:01 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 19:32 schreef Schaep het volgende:
nog even zien in verband met mijn verjaardag

Brammeke wordt al een grote Bram!
Wel komen hoor, dan krijg je van mij een verjaardagsbiertje!

Bla

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-05-2006 22:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

En eentje van mij.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 30-05-2006 22:31 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

*kick*

Bla

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-05-2006 22:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Auw man.

Ik denk het wel.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 31-05-2006 10:45 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Krijg jij omdat je dan jarig bent een biertje van me!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 31-05-2006 11:08 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Kom denk ik ook wel even kijken.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 08-06-2006 21:00 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Gaaf! Nog 2 weken....

Bla

MortalD
Usericon van MortalD
Posted 09-06-2006 8:30 by MortalD Wijzig reactieProfiel van MortalDQuote dit berichthttp://www.asitburns.nl

quote:
Op 8 juni 2006 21:00 schreef MischiefMira het volgende:
Gaaf! Nog 2 weken....

Eh nog 8 nachtjes slapen

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-06-2006 13:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Da's volgens mij de 6e keer dat ik Seizure ga zien ofzo en de eerste keer met JB op de bas...

Kijken of je beter bent dan Jurjen, knuppel!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-06-2006 16:31 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

KRS-ONE staat 17 juni in de Oosterpoort, maar ik ben een arme student, dus kom ik toch naar het ORKZ.

Rastapasta zal er naar verwachting ook zijn, misschien zelfs wel onder andere.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 12-06-2006 16:34 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2006 13:30 schreef Greycloak het volgende:
Kijken of je beter bent dan Jurjen, knuppel!

Rekenen er maar niet op!hahaha...

Kah =

Ik kan enkele mijn best doen hehehe..

Maar word zeker gezellig, ik heb er behoorlijk zin in

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 12-06-2006 16:34]

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-06-2006 16:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Oh ja!

quote:
Op 31 mei 2006 10:45 schreef jbassist het volgende:
Krijg jij omdat je dan jarig bent een biertje van me!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 12-06-2006 16:44 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Saikers!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 13-06-2006 20:10 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Als Schaep zo'n goed geheugen heeft gaat dat ons heel wat biertjes kosten...

Bla

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-06-2006 20:35 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ja.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-06-2006 21:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 20:10 schreef MischiefMira het volgende:
Als Schaep zo'n goed geheugen heeft gaat dat ons heel wat biertjes kosten...
Dat geheugen gaat eens een fikse beschadiging oplopen die avond, me dunkt.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-06-2006 21:24 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Oke.

MortalD
Usericon van MortalD
Posted 15-06-2006 11:58 by MortalD Wijzig reactieProfiel van MortalDQuote dit berichthttp://www.asitburns.nl

Yeah!! Nog 2 dagen dan wordt er weer coole oldskool black/trash ter gehore gebracht

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 16-06-2006 21:23 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Yeah! Morgen al!
Mira, bedankt voor het regelen van de slaapplek.
Let the party begin!!!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 16-06-2006 22:15 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

No worries! Heb het ontbijt ook al ingeslagen voor zo'n 10 man. Als jullie maar niet vroeg ophoeven...

Bla

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-06-2006 23:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Dat gaat vast erg fijn heerschen morgen

Ik vroeg me alleen af: Outburst speelt pas om 01:00 uur? Beetje laat wel.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MortalD
Usericon van MortalD
Posted 17-06-2006 12:38 by MortalD Wijzig reactieProfiel van MortalDQuote dit berichthttp://www.asitburns.nl

quote:
Op 16 juni 2006 23:19 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat gaat vast erg fijn heerschen morgen

Ik vroeg me alleen af: Outburst speelt pas om 01:00 uur? Beetje laat wel.

Haha ben je dan zal zo zat dat je er nix meer van mee krijgt? Of moet je 1 uurt thuis zijn van mamma

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 17-06-2006 12:52 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

dit word laip dit word laip!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 17-06-2006 13:59 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Outburst speelt inderdaad pas laat omdat er 4 bands zijn. Als 't geheel wat uitloopt kan 't nog wel wat later starten zelfs. Ze mogen ook zolang doorspelen als ze zelf willen omdat ze toch de laatste zijn. Dus moedig ze gerust aan 'n stuk of 13 toegiften te geven! (tenzij je inderdaad om 1 u thuis moet zijn)
Ik ben juist blij dat het geheel niet om 12 u klaar is ofzo. The party goes on! Vroeg de kroeg ingaan kan zo'n domper zijn als je net van een leuk concert komt.

Bla

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-06-2006 14:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2006 12:38 schreef MortalD het volgende:
Haha ben je dan zal zo zat dat je er nix meer van mee krijgt? Of moet je 1 uurt thuis zijn van mamma

Had jij de indruk dat mijn ouders hier ook wonen dan toen je een tijdje geleden bij mij thuis was, Joost?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com