|
Auteur: |
|
|
Entree: € 7,00 Zaal: Popzaal Kaartverkoop € 6,00 (Gigantpas/CJP/65+) € 5,00 (CKV) |
|
argh, de aankondiging! zal wel weer 10 man publiek op afkomen daardoor... Je moeder. |
|
Lekker optijd weer. Wel typerend voor de Gigant. Naja, wij gaan fijn naar Kutrecht. Moet het maar eens wat eerder aangekondigd worden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ja hebben wij de gigant nu stevig bij de ballen! Je moeder. |
|
Nou, op tien man publiek is drie man heel wat hoor. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
idd behoorlijk kut, ik boek de bandjes, maak de posters, de promotie gebeurt (NIET) vanuit de gigant........... |
|
Nee joh, verantwoordelijkheden afschuiven is veel makkelijker Ik snap dat echt niet.. Het MOET gebeuren, als partij A het niet doet en je hebt echt "hart voor de zaak" doe je het toch zelf? "Geen boodschap zo goed als dat je hem zelf doet". Maar ja.. Het is waarschijnlijk toch "maar" gemeenschapsgeld (lees --> subsidie) dat op deze manier door de plee gespoeld wordt. |
|
quote: Ik ben ook geen vrijwilliger van Hedon of Popfront en toch promoot ik die zooi, puur omdat ik wil dat men volk krijgt en blijft organiseren. Voor Occultfest deed ik dat ook altijd al, alleen tegenwoordig dan wel met een functie haha. Maar toch, promoten.. zelf ook doen! |
|
quote: Juist. "Support the scene" enzo.. Ik heb altijd flyers van van alles en nog wat bij me als ik uitga. Op weg naar de bar, plee, whatever iedereen die je tegen komt even een flyer in de hand drukken en dat ritueel herhalen totdat iedereen die flyer heeft, klaar. |
|
quote:Jij bent die irritante gast dus altijd |
|
quote: uueehhh,, niet om het één of ander, naast een drukke baan, een dochter, "The Lucifer Principle"(wat toch echt wel, na Dochter en werk, belangrijker is als de gigant) blijft er redelijk weinig tijd over om daar nog iets aan bij te dragen. Verder staat dit optreden al zeeer geruime tijd in alle agenda's van alle fora en zines (dat hopen we dan maar), dus als de WIL er is kan men ZELF ook kijken in de talrijke agenda's online. (zoals ik vroeger de aardschok en andere underground bladen (print) uitploos om te zien of d'r nog wat te doen was in de buurt! maar idd het zou beter zijn om de promotie (weer) zelf te gaan doen , dat blijkt....... [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 12-05-2006 18:29] |
|
quote: Drukke baan of niet, dat hebben de meesten wel en toch is er tijd om te posten enzovoorts. Wat Snaack al zegt, als je al ergens naar toe gaat flink flyeren. Zelf in de agenda's kijken, uiteraard doet men dat maar men vergeet tegewoordig, door het enorme aanbod, ook veel sneller. Maar goed, het is jouw feestje.. en als je tevreden bent met 6 man publiek is dat prima. Zelf doen is altijd prettiger, weet je tenminste dat het goed gaat. En anders uitbesteden aan een ander die het wel wil doen? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-05-2006 18:41] |
|
quote: Als er "afspraken" zijn gemaakt aangaande promtie van concerten (wat ik overigens, net als de meesten, echt voor de scene doe), omdat ik daar absoluut geen tijd voor heb en daar blijft een partij in gebreke denk ik dat daar een andere partij de volle verantwoording voor mag nemen. Ik vindt het zelf ook kut dat ik door mijn drukke werkzaamheden geen tijd over kan hebben om alle concerten te zien die ik wil( dat was in een ver verleden wel anders waar Hengelo, Enschede, Nijmegen, Rotterdam en Amsterdam minimaal 1x in de week werd bezocht) en daar promotie kan doen. Uitbesteden is reeds een optie die ik heeeeeel lang geleden heb aangedragen. Als ik nix doe gebeurt er sowieso geen kut in apeldoorn(wat metal aan gaat) life's a bitch then you have a carreer [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 12-05-2006 18:45] |
|
Achja.. dan spreek je die partij toch aan lijkt mij? Maar goed, veel succes in ieder geval. |
|
quote: ten eerste: goed dat je programmeert enzo, niks slechts over je werk maar dat promotiegebeuren (al dan niet door jou of iemand anders, maakt niet uit, geen persoonlijke aanval) is ronduit kut geregeld waardoor er geen hond komt kijken vaak... ik maak het zelf vaak zat mee dat ik het simpelweg niet hoor en zelfs viktor die toch wel vaak in de ozzy zit, mist dit soort dingen tot op het laatste moment. daarnaast worden sites als de baroeg en de goudvishgal vaak bekeken vanwege de reputatie op metalgebied en de gigant site niet. ook weer een minpunt waar op zich weinig aan te doen is... maar goed, verder programmeer je goed hoor Je moeder. |
|
en was er iemand? Je moeder. |
|
Textures & Taste Of Insanity... |
|
en hun chauffeurs Je moeder. |
|
o ja! |
|
waarschijnlijk heeft hier al meer volk gepost dan in de gigant was goed ik hou al op, point clear Je moeder. |
|
quote: En een fotograaf .... http://metalshots.com/2006-05-12_Textures_Apeldoorn/index.html |
|
ah viel nog wel mee qua publiek iig Je moeder. |
Index / Concerten |