|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ongeveer ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Apart .. best leuke zaal ... |
|
Apeldoorn is gewoon klote te bereiken qua OV, Apeldoorn heeft geen opleidingen dus geen studenten. De promotie vd Gigant laat ook echt behoorlijk te wensen over; Ik woon zelf in Apeldoorn en ik zit zo'n twee keer per week in de horeca en meerdere malen per week op meerdere metal fora maar het is mij al een paar keer gebeurd dat ik pas op de dag zelf hoorde dat er iets optrad in de Gigant. Ook boekt de Gigant vaak dezelfde dertien in een dozijn bands. Maarja, wat wil je, als er nooit iemand komt opdagen. Dan komt er ook geen geld in het laatje voor wat leuks. + dat de plaatselijke 'scene'een stel jankende kleuters zijn die altijd zeuren maar nooit komen opdagen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb al een paar keer de nacht doorgebracht in t park naast de Baroeg. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mwoah, Rotterdam is goed te doen met de trein naar Eindhoven, en tegenwoordig ben ik in de luxe positie dat ik met de auto kan gaan, en heb ik geen zin om terug te rijden leg ik een luchtbed achterin (lang leve de Seat Inca met zn laadruimte!! ) |
|
Tja een zaal behaalt meer bezoekers als ie goed bereikbaar is ... Dit concert werd trouwens aardig aangekondigd hoor ... Kon zelf kaarten bij ons winnen! Reacties daarop waren trouwens ook magertjes Denk dat het Apeldoornse publiek nogal zeikerds zijn dan .... |
|
Ontopic graag. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gaat over het concert hoor ... |
|
quote: Ja, hehe, volgens mij hebben er ook maar 2 man gereageerd On topic: vanavond dus |
|
Have fun, je naam staat op de lijst (tip: print mail van me ff uit) |
|
Thnx voor de tip, meteen ff doen. Van wie is dat nummer touch myself op die myspace site van hun eigenlijk origineel? Volgens mij moeten ze het trouwens ook hebben van de covers, Lecher bitch ofzoiets was ook al een cover... Niert dat me dat nu echt boeit, vind het best geinig.. |
|
quote: wat promotie betreft ben ik het met je eens, al komt daar eindelijk verandering in. (vreemd is dat er wel in bv ozzy posters zijn opgehangen maar op zeeeeer vreemde wijze zijn verdwenen, terwijl ook ozzy baat heeft bij de metalnights.....) Wat het aanbod betreft ben ik het niet met je eens (muv van de laatste metalnight, die We zetten van gothic tot us-dm en van heavy-metal tot math-core band neer. Maarja, iedereen weet dat ik die avonden organiseer, toch zijn er maar heeeel erg weinig mensen die zich bij me melden dat ze een bepaalde band graag in Apeldoorn willen zien. Het bezoekers aantal valt ook nog wel mee, de keren dat er veertig man stond zijn echt wel verleden tijd. (behalve bij bv Incantation, wat ik wel erg vreemd blijf vinden....) Ik ben wel met je eens dat "Apeldoorn" gemiddeld vaak laat afweten (op de freaks na!!!, waar ik nog steeds de drive van krijg om door te gaan), jammer, ik ging vroeger naar elk metal/hardcore concert dat in Apeldoorn was. maar euh Kwelgest,voorlopig gaan wij vanavond flink aan bier !!!! zie later!!!! [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 02-06-2006 11:50] |
|
Ik probeer zelf ook altijd te gaan. Enja er staan wel leuke bands maar het Monolith, Izegrim, Next Gay Dimension en TLP gehalte is wel vrij hoog. Maar idd, vanavond: [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 02-06-2006 11:51] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Je was me idd net voor met je post Have fun mensen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Vaker contact met ons opnemen, deze actie liep jammer genoeg niet zo geweldig, maar over het algemeen loopt dat altijd lekker ... komt jullie naam ook lekker op de FP |
|
Yeah, kaarten gewonnen. Jenje bedankt! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Asje |
|
nou misschien dat ik toch maar ga hehe Je moeder. |
|
foto's??? signature |
|
helaas, ik heb ze net gisteren allemaal verwijderd Je moeder. |
|
lol signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |