IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Wat is de naam van die band waar ik alleen nog wat vage eigenschappen van weet? Help! [zoek een bandnaam] Volgende pagina
Balthazar
Usericon van Balthazar
Posted 12-05-2006 13:32 by Balthazar Wijzig reactieProfiel van BalthazarQuote dit bericht

hallo,
ik zoek de naam van een genadeloze metalband. beetje trivium achtig, alleen technischer en vetter. met een zieke japanner op gitaar. amerikaanse band geloof ik. iemand enig id welke band dit kan zijn?
bedankt

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-03-2013 14:22]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2006 13:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sjek sjek en de vloeitjes!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-05-2006 13:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Een zieke Japanner?

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-05-2006 13:35 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wat zielig van die japanner.

Balthazar
Usericon van Balthazar
Posted 12-05-2006 13:35 by Balthazar Wijzig reactieProfiel van BalthazarQuote dit bericht

nja ziek in de zin van dat hij de ziekste snelle solo's popt

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-05-2006 13:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ach misschien is het maar een griepje...

HATSJAAAA!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-05-2006 13:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Je doelt toch niet op Vital Remains he? Dat vergelijken met Trivium is heiligschennis.

Balthazar
Usericon van Balthazar
Posted 12-05-2006 13:40 by Balthazar Wijzig reactieProfiel van BalthazarQuote dit bericht

nee die bedoel ik niet

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-05-2006 13:43 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Capharnaum? Triviumzanger ook, maar veel vetter dan dat, en die solo's he

Alleen geen Jap op gitaar volgens mij (iig 1 Canadees wel)

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-05-2006 13:48]

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 12-05-2006 13:45 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

death? geen idee waar ze vandaan komen, maar ze hebben wel spleetogen

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-05-2006 14:07 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

death angel bedoel jij denk ik

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2006 14:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2006 13:32 schreef Balthazar het volgende:
hallo,
ik zoek de naam van een genadeloze metalband. beetje trivium achtig, alleen technischer en vetter. met een zieke japanner op gitaar. amerikaanse band geloof ik. iemand enig id welke band dit kan zijn?
bedankt

Trivium ken ik niet maar eh over japanners (of chinezen, weet ik veul..) hmmzz Dragonforce ofzo? Komen die lui uit Amerika? Geen idee eigenlijk

Violent God
Usericon van Violent God
Posted 12-05-2006 14:33 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

Dragonforce is genadeloos irritant ja.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-05-2006 15:28 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2006 14:33 schreef Violent God het volgende:
Dragonforce is genadeloos irritant ja.

daar dacht ik ook al meteen aan

Balthazar
Usericon van Balthazar
Posted 12-05-2006 15:29 by Balthazar Wijzig reactieProfiel van BalthazarQuote dit bericht

ja ! bedankt, het was idd dragonforce die ik bedoelde

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-05-2006 15:29 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 mei 2006 14:08 schreef MMayo het volgende:
Trivium ken ik niet maar eh over japanners (of chinezen, weet ik veul..) hmmzz Dragonforce ofzo? Komen die lui uit Amerika? Geen idee eigenlijk

Dragonforce komt uit Engeland, met leden die oorspronkelijk uit Zuid Afrika, Ukraine, China, Engeland en Nieuw-Zeeland komen.

Bruce Banner

Argh
Usericon van Argh
Posted 12-05-2006 15:37 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ritual Carnage?

ik ken Trivium alleen niet...

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-03-2011 22:34 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik zoek ook de naam van een band. Jaren tachtig, begin jaren negentig. Uit Nederland en op de hoes stond een schedel/hoofd in een magnetron. Het was thrashactig, maar dat weet ik niet zeker. Weet iemand welke band ik bedoel?

faceless
Usericon van faceless
Posted 09-03-2011 22:51 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

ja, weet ik

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-03-2011 22:51 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Zeg het!

jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 09-03-2011 22:54 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Harrie en de Patjakkers vast en zeker!

Wil je muilperen?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-03-2011 23:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2011 22:34 schreef bokaj het volgende:
Ik zoek ook de naam van een band. Jaren tachtig, begin jaren negentig. Uit Nederland en op de hoes stond een schedel/hoofd in een magnetron. Het was thrashactig, maar dat weet ik niet zeker. Weet iemand welke band ik bedoel?

Voor als je serieus bent: Mandator?

spelfout weggehaald...

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-03-2011 23:24 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2011 23:20 schreef varanus het volgende:
Voor als je serieus bent: Mandator?
Ja, dank je wel.

Dit is hem: http://www.metal-archives.com/release.php?id=4850

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-03-2013 14:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2013 12:59 schreef FrostPunk het volgende:
Hey iedereen,
Ik weet dat er is een band was waarvan ik het logo op een site vond toen dat ik klein was en ik zocht ze op ik weet niet meer wat voor muziek het was maar de op de foto waren het wel mannen met lange snorren baarden en haar een beetje black sabbath achtig. Het logo was een doodshoofd in een doorzichtige pyramide en daarrond een bol met strepen (met strepen bedoel ik net zoals meridianen op de aardbol) kan iemand me zeggen welke band dit is?

Meer als 10 jaar geleden en ik denk dat het gewoon heavy metal was geen subgenre of zo het kon ook rock zijn ik herinner me alleen de foto en het logo

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-03-2013 15:39]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 28-03-2013 15:35 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2013 14:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

ik dacht aan het Finse 'Unholy', maar dat is een bol in een piramide

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-03-2013 15:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hij is er na een half jaar nog niet uit, blijkbaar

http://www.ultimatemetal.com/forum/old-school/844524-band-logo-skull-pyramid-wireframe-sphere.html

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 28-03-2013 15:44]

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com