|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Sjek sjek en de vloeitjes! |
|
Een zieke Japanner? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wat zielig van die japanner. |
|
nja ziek in de zin van dat hij de ziekste snelle solo's popt |
|
Ach misschien is het maar een griepje... HATSJAAAA! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Je doelt toch niet op Vital Remains he? Dat vergelijken met Trivium is heiligschennis. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
nee die bedoel ik niet |
|
Capharnaum? Triviumzanger ook, maar veel vetter dan dat, en die solo's he Alleen geen Jap op gitaar volgens mij (iig 1 Canadees wel) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-05-2006 13:48] |
|
death? geen idee waar ze vandaan komen, maar ze hebben wel spleetogen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
death angel bedoel jij denk ik In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Trivium ken ik niet maar eh over japanners (of chinezen, weet ik veul..) hmmzz Dragonforce ofzo? Komen die lui uit Amerika? Geen idee eigenlijk |
|
Dragonforce is genadeloos irritant ja. |
|
quote: daar dacht ik ook al meteen aan |
|
ja ! bedankt, het was idd dragonforce die ik bedoelde |
|
quote: Dragonforce komt uit Engeland, met leden die oorspronkelijk uit Zuid Afrika, Ukraine, China, Engeland en Nieuw-Zeeland komen. Bruce Banner |
|
Ritual Carnage? ik ken Trivium alleen niet... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik zoek ook de naam van een band. Jaren tachtig, begin jaren negentig. Uit Nederland en op de hoes stond een schedel/hoofd in een magnetron. Het was thrashactig, maar dat weet ik niet zeker. Weet iemand welke band ik bedoel? |
|
ja, weet ik |
|
Zeg het! |
|
Harrie en de Patjakkers vast en zeker! Wil je muilperen? |
|
quote: Voor als je serieus bent: Mandator? spelfout weggehaald... |
|
quote:Ja, dank je wel. Dit is hem: http://www.metal-archives.com/release.php?id=4850 |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-03-2013 15:39] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: ik dacht aan het Finse 'Unholy', maar dat is een bol in een piramide |
|
Hij is er na een half jaar nog niet uit, blijkbaar http://www.ultimatemetal.com/forum/old-school/844524-band-logo-skull-pyramid-wireframe-sphere.html [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 28-03-2013 15:44] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |