![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog brekender nieuws. ![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Damn, welke downer heeft die flyer gemaakt? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ze komen trouwens uit Brabant, niet uit Holland. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Echt verschrikkelijk, ja. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Brabant ?!? Inquisitor ? Ik dacht Gelderland. Ermelo/Putten/Harderwijk, die hoek ergens. Biblebelt ftw. lampje ![]() |
|
quote: MA zegt Waalwijk, maar alles ten zuiden en westen van Zwolle is sowieso kut dus het maakt weinig uit. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Klopt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
harderwijk. I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Maareh, zonder de originele zanger dus? Of was die kerel van de cd niet de originele? Die lijkt me tamelijk onmisbaar. Als Queen zonder Freddy Mercury. Je moeder. ![]() |
|
Alex Wesdijk ? Leeft die eigenlijk nog ? Ja, die stem was wel echt uniek. lampje ![]() |
|
Ik heb hem voor het laatst gezien met Johan bij loud from the south. Maar dat was ook alweer 2008, zie ik net, hehe. Ow, wacht, ik lees net dit op de facebook van de band. Inquisitor Xtreme Thrash: "Yep, op za 8 Nov. aanstaande gaan we het weer eens proberen. Op Molestfest zal Inquisitor een korte set spelen, maar niet minder hard dan vroeger !!! Wegens gezondheidsredenen kan Alex, de oorspronkelijke zanger, zeer waarschijnlijk niet meedoen. We hebben wel een heeeele goeie vervanger gevonden, die qua stem zeker in de buurt komt. Verder speelt Inquisitor in de enige echte line-up bestaande uit Erik Sprooten op gitaar, Alex Bakker op bass en Wim van der Valk op drums. Be there !!!" https://www.facebook.com/InquisitorXtremeThrash?fref=ts En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Gaat Johan krijsen ?!? Ik weet dat hij dat kan ! ![]() Trouwens dat kleine stukkie live video, wat fokking vet! Jammer dat het maar kort is. lampje ![]() |
|
Tussendoortje: Van het aankomende album: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Verdomd goede zang weer van Alex. Niks mis mee! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Vandaag de plaat beluisterd, hard! De zang is weer briljant! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Dat was al vrij snel na het comeback album bekend via Guido van Hammerheart Records dat er niets meer ging gebeuren. ![]() |
|
Ik dacht dat ze nog wel aan optredens deden, maar zag pas een filmpje van de zanger Alex Wesdijk, die alleen optrad?!?! Dat vond ik al een beetje vaag. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |