|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Black Sabbath- Paranoid |
|
Ik dacht meer in de richting van Cat Stevens en Simon & Garfunkel. signature |
|
Dean Martin. Bing Crosby. Zal ze mooi vinden. |
|
Simon & Garfunkel, heel kut ja maar zeer ouder-verantwoord. Tering, wat ben ik doodgegooid met die poep tijdens de vele ritjes naar oma. Samen met Gene Pitney (heel kut), Paul Anka (HEEL kut), The Carpenters (echt extreem kut), Janis Ian (verschrikkelijk kut), Vicki Brown (ongeLOfelijk kut) en als klap op de vuurpijl Barbra Streisand (AFGRIJSELIJK KUT). Wat een ellende heb ik moeten aanhoren zeg.... Als je daar geen walgelijke compilatie mee kunt maken weet ik het ook niet meer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: HILARISCH signature |
|
Wat ik hier vind!!! Paul Anka heeft een covercd gemaakt in zijn eigen stijl van hedendaagse muziek . ok, die wordt het. 1. It's My Life 2. True 3. Eye Of The Tiger 4. Everybody Hurts 5. Wonderwall 6. Black Hole Sun 7. It's A Sin 8. Jump 9. Smells Like Teen Spirit 10. Hello 11. Eyes Without A Face 12. The Lovecats 13. The Way You Make Me Feel 14. Tears In Heaven signature |
|
quote: bah, wat kut. Hey! Mister Tambourine Man, play a song for me/ Maybe I should have killed four-five hundred people, then I would have felt better. Then I would have felt like I really offered society something.[close quote's] Suck my piss |
|
check de eerste 1000 nummers van de top2000 allertijden eens. Daar staan erg leuke nummertjes in. |
|
... leuke .... |
|
I know, so heb ik nu een leuke playlist voor een verjaardag met familie, altijd een feest van herkenning met die fossielen [edit] ah ik las em natuurlijk positief, maar dat kan natuurlijk helemaal niet bij meneer jenje . Serieus als je alle modernere bagger er uit wipt blijven er leuke dingen over[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 13-05-2006 12:55] |
|
hier de eerste 100, daar staat echt wel wat leuks tussen hoor! quote: |
|
quote: |
|
klinkt echt nogniet verkeerd zu! en zijn irritante jongensstem is nu een degelijke croonerstem geworden. Muzikaal zit het ook errug goed in elkaar signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 13-05-2006 14:53] |
|
quote: Mr. Tambourine Man is toch van The Birds? Bruce Banner |
|
quote: signature |
|
Dire Straits!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: The Byrds en nee, dat is van Bob Dylan. |
|
quote: ok ok, sorry Jong Vuil hier, kan ook niet alles weten uit de steentijd Bruce Banner |
|
Bob Dylan schreef het nummer, maar uitvoering door The Byrds signature |
|
quote: De Byrds hadden er een hit mee, ja. Kassa voor Dylan. |
|
Wat de FUCK is er mis met Simon & Garfunkel? Fantastische muziek man. "Bad news, bad news! I heard you're packing to leave..." Simon & Garfunkel is goeie muziek, gave compilaties en gewoon domweg genieten. 11.45: restate my assumptions |
|
|
|
quote:Argh als ik iets een overgewaardeerde ZAADband vind is dat die meuk wel |
|
quote: Smaken verschillen jonge.... ik trek die shit voor geen meter. quote: +666 WAT een ellende OEH AAAAAHHHHHHH chicks for free, please die now Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |