|
Auteur: |
|
|
|
|
Smaken verschillen... en om te beginnen heeft u geen smaak. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Die was omdat het uitverkocht was en omdat het sowieso te ver weg is... [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 14-05-2006 20:26] |
|
In dat geval is er een Herkansing in de HMH, hoewel bekendmaking van de datum nogal mysterieus verloopt. Edit: zou gaan om dinsdag 27 juni [Dit bericht is gewijzigd door Pauline op 14-05-2006 20:33] "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Oh god ja, Tool... Tnx voor de hint wel. |
|
quote:Ja dat dacht ik ook ja, maar zowel de Tool site als de HMH site rept er geen woord over. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: De Tool fan-website sinds gisteren wel weer, het is een vaag gebeuren.. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Het wordt zoiezo slapen voor het postkantoor als de verhalen over de tour van 5 jaar geleden kloppen. Weet iemand of dat waar is? Zou er erg graag bij zijn dit keer, dus wil zeker mijn kaarten willen scoren. |
|
Dat was 013, is wel wat minder groot als HMH he. Plus HMH heeft een kutgeluid, kutsfeer, is gewoon kut. Ik zie Tool wel op pinkpup Inter faeces et urinam nascimur |
|
ben laatste keer ook in D-dorf geweest voor Tool concert (zelfde hal) Was idoot superconcert. Niet al te ver weg, bij pluskut de grensover en je bent er al bijna. HMH WAS geboekt, is nu een twijfel geval (bummer) en om nou naar pinkeltjepop te gaan alleen voor TOOL, tsja overweging waard. hoewel die laatste plaat redelijk naatje is imho. ro choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote: Ben nog maar pas in luxemburg geweest (2.5uur door de regen op de motor) en een super concert, bass stond wel iets te luid voor de rest ik ga 8 juni naar dusseldorf, kan dan waarschijnlijk daar een bootleg van verkrijgen let's hope so -J- ==>MUDBREEDER<== |
|
Mijn lerares Nederlands gaat daar naartoe ik ben 8 juni te vinden in het Gelredome...bij Metallica |
|
-- [Dit bericht is gewijzigd door Pauline op 09-06-2006 11:12] "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Een uitverkochte Philipshalle is als een glas limonade naast een mierenhoop en een kijkdoos in de kleuterklas. Men kruipt er massaal in en vecht vervolgens om een plekje in de hoop iets te kunnen zien. Visueel heb ik, kortom, betere concerten meegemaakt. Muzikaal was het ronduit geweldig. Leuk ook dat het Maynard niet was ontgaan dat er zoveel Nederlanders in het publiek stonden. Ik vond het een goede mix tussen oud en nieuw werk en vond de extended versie van schism heel lekker. De bas was aan het begin was als een draaiende wasmachine, dus even schrok ik, maar dat kwam gauw goed. Ik vond (volgens mij alleen een gedeelte van) Rosetta Stoned wel verstandig als opener en spanningsopbouwer. Verder, tsja, gewoon geweldig strak gespeeld en een lust voor het oor! "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
en de 27e in de HMH Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Index / Concerten |