|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Za 26-08 Suffocation in De Goudvishal Verder nog niks bekend. |
|
|
|
Heersch! |
|
quote: Oeh oeh, weer een lang lang concert hopelijk Ik ook heen! |
|
Hehe, eindelijk Suffocation gaan zien. |
|
daar wil ik heen |
|
Dat was de vorige keer een gruwelijk mooi feestje.. Zeer zeker van der partij dus. |
|
Oew, lekker dichtbij. Grote kans dat dit ouwe lijk er ook bij is. |
|
GAAF Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
mooi zo'n band lekker in de buurt ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Is dit van dat tourtje met Necrophagist in het voorprogramma? Ik weet dat ze daar mee bezig waren. |
|
Suffekeesje, da's wel een retourtje Hengelo -Arnhem waard. |
|
quote: Dat is denk ik in juni, waar ze over het algemeen Engeland aan doen. Dit is gewoon een los optreden lijkt mij, aangezien ze een dag van te voren op een festival in Duitsland staan. Zie de site van Suffocation. |
|
Suffocation in de Goudvishal gaat niet meer door. De plaats is veranderd. Ze spelen nu op Elsrock in Rijssen. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 22-05-2006 23:38] |
|
spam veur de Tute : hele line-up daar : Bands: Chiraw Info over Chiraw Perzonal War Info over Perzonal War Thronar Info over Thronar Sun Caged Info over Sun Caged El Guapo stuntteam Info over het El Guapo stuntteam Orpheo Info over Orpheo Holy Moses Info over Holy Moses Suffocation www.elsrock.nl [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-05-2006 23:41] |
|
quote: Daar zal Gezinus blij mee zijn |
|
haha ja zeker! |
|
quote:En waarom is dat dan? Bood Elsrock ineens meer geld? |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Festivalletje is toch veel leuker |
|
quote: Nee, Suffocation in Goudvishal.. dat is veel leuker. Maar goed, Suffocation.. dan maar naar Rijssen. |
|
Ach jij hebt ineens altijd wat te zeur'n |
|
quote: Nee hoor, maar tis gewoon zo. Vorige keer in Goudvishal geweest? Lekker kleinschalig, laag podium, prachtig! Lucky is allemaal wat groter en alles, ook leuk.. maar toch. Deze keer vast geen 2 uur Suffocation dan |
|
quote:Het is niet in Lucky, maar op een open air festivalletje. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |