|
Auteur: |
|
|
hallo allemaal op 4 november 2006 organiseert Jc Den Ast een metalnight te heule bij kortrijk de bevestigde namen zijn evergrey, savage circus en artrach |
|
de link om kaarten online te bestellen vindt u op www.metalnight.be prijs:€13 kaarten kunnen ook verkregen worden bij ons in het jeugdhuis, in de music mania in Kortrijk en in de cultuurwinkel in kortrijk. |
|
Vergeet niet op tijd uw kaartjes te bestellen, het gaat zijn... |
|
Komen ze nog naar Nederland? |
|
het is niet savage circus alleszins, dat weet ik zeker wij hebben zelf het programma samengesteld, het is geen package in feite wel stom dat het in het zuiden van holland is, tegen de belgische grens! de kiekens, konden ze dat niet in het noorden doen in de plaats...tssss [Dit bericht is gewijzigd door majorTom op 23-08-2006 9:45] |
|
quote:Ik denk dat er toch wel 200 kilometer tussen Weert en Kortrijk zit of vergis ik me? |
|
ja, u vergist zich niet, maar het ging dan ietsje meer gescheiden zijn... bvb als limburger kan je dan even goed naar holland gaan, 't is minder ver...maar je zit dan wel zonder lekkere stella artois uiteraard |
|
quote:En vooralsnog zonder Savage Circus (die wisten zelf ook van niks) en de andere bands |
|
Ik was eerst zwaar onder de indruk van Evergrey. Dat album van hun is wel vet! Maar live..... op graspop stonden ze echt hun routineklusje te doen, ben halverwege weggegaan naar Moonspell, wat wel erg heerschent was! |
|
Waarom moet dat nou weer zo ver weg? |
|
op 4 november speelt WASP overigens in de Bosuil. Dat zou je ook nog als concurrentie kunnen zien maar aan de andere kant is er elk weekend wel de uit ik weet niet hoeveel dingen. |
|
ze hebben serieus machtige nummers inderdaad, zie de live dvd van 2004, die is wel de max 'k begrijp de 'ze wisten zelf nog van niks' wel niet, wat bedoel je? Op graspop waren ze wel goed vond ik, maar in zaal is het toch wel weer wat anders dan in zo'n tent hé. |
|
quote:Ik ging er gezien de line-up vanuit dat o.a. Savage Circus en de andere bands met Evergrey op tour zouden zijn maar dat bleek dus niet te kloppen. Er stond niks op de site van de Bosuil en ook de lieden van Savage Circus ontkenden dit. Erg jammer want in Kortrijk kan ik er niet bij. |
|
misschien komen ze op goeie ideeën hé |
|
Ik hoop het |
|
Even herinneren aan dit concert, Vergeet niet uw tickets te bestellen op tijd! Dank bij voorbaat. |
|
tickets liggen hier al maanden. |
|
Even zeggen: men kan kamperen ook, maar u moet gewoon even een seintje geven op tom@metalnight.be en dan is het in orde. |
Index / Concerten |