|
Auteur: |
|
|
Http://www.zwaremetalen.com/nieuws/274.html = [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 09-01-2002 18:58] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hmm jammer .. lijkt me moeilijk vervanging te vinden .. is volgens mij iets wat je echt met een groep opbouwt .. |
|
Hmmm zal idd erg moeilijk worden om zoiemand weer te vinden.... maarja ik vind Apocalyptica toch geen donder aan Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Als ze nu een zanger in de plaats nemen... |
|
Of een drummer....... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Of gewoon IETS in plaats van alleen maar cellos! |
|
Over de laatste 3 opmerkingen? WAAROM? Topinnen speelt zelf de percussie in en persoonlijk vind ik dat beter klinken bij de stijl Apocalyptica dan drums. Een zanger? This is your lucky day: Besluiter Hope Vol. II (met Matthias Sayer) en Path Vol. II (met Sandra Nasic vam de Guano Apes) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Die hadden voor mijn part toch mogen zwijgen... |
|
Het boeiende aan Apocaliptica vind ik juist dat ze alleen 4 cello's hebben en verder niks. Dit moet zo blijven, het is geweldig om live te zien en uniek. Dus wat mij betreft GEEN DRUM ZANG OF WAT DAN OOK !!!! Black Metal ist krieg :-) |
|
AMEN! |
|
quote: De percussie hoort er bij vind ik. Dat voegt ook een extra ambiance toe! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Index / Heavy Metal |