![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Sounds nice ![]() ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Zowiezo als het net zo gezellig wordt als 4 mei ![]() ![]() ![]() |
|
Daar moest ik dan ook meteen aan denken ![]() Zijn daar trouwens nog ergens foto's van te vinden? ![]() |
|
HEUY!!!! Er zijn heel wat foto's gemaakt, als het goed is krijg ik ze deze week en dan plaats ik die hier in het weekend ![]() ![]() |
|
Word weer een tjokkefoll feestje hehehehe ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
HEUY!!!! Zeker weten....met wederom Old-School Metal ![]() ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! ![]() |
|
Hoe laat begint het? ![]() |
|
quote: lekker op tijd....om 20 uur gooi ik de deuren open ![]() ![]() |
|
Je vergeet te HEUY'en! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
HEUY!!!! ![]() ![]() |
|
quote:HEUY!!! ![]() Ik ben van de partij vanavond ![]() ![]() |
|
Interessant, maar te ver weg.. Vanavond maar in een hele slechte kroeg op 't Stratumseind erg goedkoop zuipen. Ik ben van m'n principes afgevallen, zou men kunnen zeggen. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote:Half uurtje treinen en 5 minuten lopen. Valt toch zat mee man ![]() quote:Vanavond flessen Juup zuipen! HEUY!! ![]() quote:Ik sta er inderdaad versteld van ja ![]() ![]() |
|
Ach.. 10 minuten fietsen, bier voor 50 cent en van allerlei muziekmeuk door elkaar heen.. ik overleef het wel. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
In de Sante.. is alleen vanavond en morgenavond.. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
HEEEUUUYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vanavond Jupilers tanken ![]() ![]() ![]() Uiteraard onder het genot van de beste muziek die men zich lan voorstellen.... en daarna, wie wat ons nog allemaal te binnen schiet als we tjokkefoll zijn ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Damn, het drinken is weer uit de hand gelopen.......ben nog steeds hagele vol ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Ok, dit is idd te erg, ik denk dat ik heirdoor mezelf genoodzaakt zie mn gitaar weer ff terug te vorderen, die mag niet aan zulke invloeden blootgesteld worden... ![]() ![]() |
|
quote: De enige invloed die ze daardoor over zich heen krijgt is een dronken ikke. ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: ![]() Maar het was een gezellig avondje gisteren. ![]() ![]() ![]() |
|
Zeer zeker ja ![]() Ik werd mij er net aan herinnerd dat ik nog bij de pizzaria buiten de raam heb gelikt hahahaha......waar was ik nou helemaal mee bezig ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
![]() Ons eten smaakte er overigens niet minder door hoor ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! Smerige mannetjes ![]() Was inderdaad een megagezellig avondje ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |