|
Auteur: |
|
|
Sounds nice |
|
quote: HEUY!!!! Zowiezo als het net zo gezellig wordt als 4 mei |
|
Daar moest ik dan ook meteen aan denken Zijn daar trouwens nog ergens foto's van te vinden? |
|
HEUY!!!! Er zijn heel wat foto's gemaakt, als het goed is krijg ik ze deze week en dan plaats ik die hier in het weekend |
|
Word weer een tjokkefoll feestje hehehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Zeker weten....met wederom Old-School Metal ....air-guitarspelen met de plant en shovelen met de barkrukken |
|
HEUY!!!! |
|
Hoe laat begint het? |
|
quote: lekker op tijd....om 20 uur gooi ik de deuren open |
|
Je vergeet te HEUY'en! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
HEUY!!!! |
|
quote:HEUY!!! Ik ben van de partij vanavond BBQ lijkt me geen best plan met dit weer (ervan uitgaande dat het in Rejmunj momenteel net zo hard waait en de lucht net zo donker is als in Eindhoven nu). |
|
Interessant, maar te ver weg.. Vanavond maar in een hele slechte kroeg op 't Stratumseind erg goedkoop zuipen. Ik ben van m'n principes afgevallen, zou men kunnen zeggen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Half uurtje treinen en 5 minuten lopen. Valt toch zat mee man . Laatste trein gaat rond 0.40 uur meen ik. quote:Vanavond flessen Juup zuipen! HEUY!! quote:Ik sta er inderdaad versteld van ja |
|
Ach.. 10 minuten fietsen, bier voor 50 cent en van allerlei muziekmeuk door elkaar heen.. ik overleef het wel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:In welke kroeg is dat dan weer? Is dat elke donderdag zo? |
|
In de Sante.. is alleen vanavond en morgenavond.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
HEEEUUUYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vanavond Jupilers tanken Uiteraard onder het genot van de beste muziek die men zich lan voorstellen.... en daarna, wie wat ons nog allemaal te binnen schiet als we tjokkefoll zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Damn, het drinken is weer uit de hand gelopen.......ben nog steeds hagele vol Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ok, dit is idd te erg, ik denk dat ik heirdoor mezelf genoodzaakt zie mn gitaar weer ff terug te vorderen, die mag niet aan zulke invloeden blootgesteld worden... |
|
quote: De enige invloed die ze daardoor over zich heen krijgt is een dronken ikke. Ik neem d'r echt niet mee. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Maar het was een gezellig avondje gisteren. |
|
Zeer zeker ja Ik werd mij er net aan herinnerd dat ik nog bij de pizzaria buiten de raam heb gelikt hahahaha......waar was ik nou helemaal mee bezig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat is waar ook ja. Samen met Albert. Ons eten smaakte er overigens niet minder door hoor |
|
HEUY!!!! Smerige mannetjes Was inderdaad een megagezellig avondje |
Index / Concerten |