|
Auteur: |
|
|
Spaanse Experimental Brutal Death Metal en dat is er aan te horen! http://www.wormed.net/Audio%20Mp3/WORMED_Tunnel%20of%20Ions_.mp3 grappig om te weten is ook wel dat de drummer actief is bij de Heavy metal groep Dark Moor. signature |
|
Nog met die Dark Moor gespeeld in Spanje. Heavy Met0ll ja. [edit]DUH lezen frnk [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-05-2006 16:18] |
|
en nu met WOrmed? signature |
|
quote:haha neuh. spanje sucks |
|
wow best lekker dit ja ranzig geluid ook. Zit veel in, maar niet overdone. Cool. |
|
Wat is dit suuuuuuuppperrr hard gelimit zeg "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Planisphaerium draai ik al tijden met veel plezier. een van de beste bands uit het extreme deathmetalgepeupel. en wanneer komt die nieuwe cd nu eens? www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
geen, check human mincer maar es signature |
|
Erg vette plaat, dat Pla-nogwattes ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Planisphaerium. Ik lees net dat deze het, zeg maar, opgepakt heeft waar Cryptopsy het liet liggen. Is deze band nog actief? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Planisphaerium, klassebakje in de extreme death metal. Wormed blijft een erg goede band! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dit is gaaf. Wat spul geluisterd op youtube/myspace. Ik moet nu echt masturberen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zalig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
waaaaaaaaaaaaaaaaa, de nieuwe single is verbijsterend stuuuurk signature |
|
Nieuwe track van de aankomende plaat: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En een show op Netherlands Deathfest in 013. Zag ze daar ooit tijdens Neurotic Deathfest, en dat was heel erg vet. |
|
Het optreden op Netherlands Deathfest was ook weer van hoge kwaliteit. Ondertussen valt het gehele nieuwe album te beluisteren: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik zie dat de link hierboven niet de hele playlist pakt, dus hier kun je het album volledig streamen: Krighsu (Album Premiere) [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 10-03-2016 14:22] |
|
Prachtige plaat. Deze prima release van vorig jaar geeft aan dat ze het verlies van de toenmalige drummer goed hebben opgevangen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |