|
Auteur: |
|
|
Geniaal No meat is sweater |
|
hopen dat ze niet weer cancellen. anders aanwezig |
|
vorige keer kwamen ze gewoon... |
|
dit is de passende You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
tssk...beide flyers dezelfde spelfout in Spawn of Possession. Slordig hoor Wel kut dat dit op een dinsdag is trouwens, dan heb ik al andere plannen. Maar goed, ik denk dat ik die plannen maar even moet verzetten voor Hate Eternal Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja idd, die spelfout. Ik ga eens kijken of ik hier ook even heen kan. Ik ga ook al naar Arnhem, maar 2 keer is niet erg DAmn kan je niet eens reserveren daar? Hoe is die zaal? [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 18-05-2006 10:07] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Leeuwarden raakt niet uitverkocht, dus reserveren niet noodzakelijk. Gloppe staat bekend om zijn uitstekende geluid, dus ik zou zeggen kom eens checken. |
|
Ik hew er al zin an! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Zeker dat het niet uitverkocht raakt? Kheb geen zin om voor een dichte deur te komen staan eigentlich. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ben vanavond ook aanwezig! She Said Destroy in Black New York |
|
Aids kut kanker fuck ebola... geen geld "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hate eternal was ontzetten bruut en geweldig in de Gloppe.... Zeer goed en helder geluid... numemrs van alle drie de platen!!! Beste concert van de 3 maal dat ik ze aanschouwd heb.... Zoals reeds eerder gemeld in vera was het geluid niet bijster strak en dat maakte het concert rommelig en moeilijk te volgen.... MAAR de Gloppe was friesland boppe.... kleine zaal maar uitstekend concert en zeer de moeite waard ... ga zo door!!!!! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
Index / Concerten |