|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
is er nog ergens een site oid die jullie kunnen aanbevelen waar duidelijk wat theorie stat uitgelegd? Want mijn theoretische kennis is echt 0,0 |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Venlo ? Ik woon in Sittard hoor En ja ik geef les |
|
quote: Jij kan alleen voor geen meter spelen. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Definieer 'oosten' |
|
Arnhem. |
|
Oud topic, maar desondanks nog steeds aktueel... Is er toevallig nog iemand hier die gitaarles geeft in Houten? Ik wil binnenkort het stof van mijn gitaar afhalen door er weer eens op te gaan spelen en in mijn geval kan ik daar best wel wat lessen bij gebruiken Hatsjikidee! |
|
wel Bergen op Zoom!! |
|
quote: En dat doet ie bijzonder fijntjes. Zaterdag weer ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: 14.00 dit keer?? daarna ben ik vrij, dan doen we ff een bakkie ok |
|
quote: 14:00 is een hele mooie tijd! Bakkie lijkt me erg gezellie. Kachel ik daarna door naar Utrecht, heb om 17:00 m'n eerste zangles! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: is goed mien jung!! |
|
quote: coole website Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
deze is ook perfect www.ultimate-guitar.com vind je allemaal chord liedjes en tabs enz Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Mijn geografische kennis is ronduit slecht maar van Bergen op Zoom kan ik wel raden dat het fucking ver weg van Houten ligt... thanks anyway Hatsjikidee! |
|
quote: yooooo coole siet is dat hoor!! Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Zit je weer in jezelf te praten? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: weer ? ja gezellig ben ik hoor! Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Voor mensen die lessen willen in het zuiden van het land (Sittard) Ik heb nog een paar plaatsen vrij. Voor meer info over mij: http://www.marcelcoenen.com Stuur me een mail indien je interesse hebt. Greets Marcel |
|
quote: Ga eens in Groningen wonen of zo... |
|
quote: Of beter nog, in Houten Hatsjikidee! |
|
quote:U got mail. When your people matter, menstrual health matters |
|
Thamas wrote: Ik speel nog maar een jaartje gitaar ofzo en sommige dingen versta ik gewoon de techniek niet achter kunnen sommige mensen online les geven(gratis ) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Thanks Wim, liep 'm al te zoeken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |