|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze band zit gewoon in de finale van t songfestival Ik zag er vanmorge iets van in de krant staan. Hier is het nummer http://video.google.com/videoplay?docid=-5390275663408095042&q=lordi |
|
Een eigen topic. |
|
@topicstarter: No shit Sherlokc... [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-05-2006 17:34] |
|
|
|
Zeldzaam matige rommel, maar toch er grappig tussen alle andere pulp. Die ophef erover is al helemaal geniaal. Nog zo stoere internet warrior. |
|
het zouden voormalig KGB agenten zijn signature |
|
Of jODEHHHH!!!!11! Vandaar die maskers ook natuurlijk. Hardrock Hosanna! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ze doen dus mee voor het geld... en ondertussen onderduiken achter maskers... voor de nazi's en zo signature |
|
Toch jammer van Treble lol SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Inderdaad. IMHO een van de betere Nederlandse inzendingen van de laatste paar jaren. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 19-05-2006 18:35] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Kate Ryan voor België was echt top (van het kwezelgedoe) maar echt puur politiek en vriendjestoestanden. total crap dan maar Lordi, met hun vuurwerktoestanden. zolang ze zeggen HARD ROCK HALLELUJAH en nuiet METAL HALLELUJAH ist vr mij ok signature |
|
Ik vond Lordi best wel een deftige performance neerzetten. Het is ook gewoon een grappig nummer, de kitsch druipt er vanaf, en het contrasteert natuurlijk heel fel tegenover de geblondeerde dellen die zo'n festival normaal gezien winnen. Ik zou Lordi echt wel willen zien winnen, maar dat is denk ik bijna onmogelijk. Ik vond het inderdaad spijtig dat Treble niet doorging, ik heb dat altijd al een leuk bandje gevonden. Het nummer van Polen (met die kerel met het groene haar) vond ik ook niet slecht. Verder ken ik Lordi niet zo. Ik heb wel eens de videoclip van Would you Love A Monster Man gezien, en die's ook wel grappig, maar verder... |
|
lol treble, ik citeer van Geenstijl: quote: whaha . |
|
Gheghe. Ik hoorde mijn geliefde moeder vanmorgen ook voor het eerst sinds jaren weer eens letterlijk zeggen 'dat ze zo geschrokken was' (van iets dat aan rock/metal gerelateerd is, dus) - zelfs zo erg dat ze metéén de teevee op een ander net had gezet. Klassiek! [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 19-05-2006 22:03] |
|
|
|
Bruce Banner |
|
Ach ja 't stelt muzikaal gezien geen ruk voor, maar 't is vrij vermakelijk. Heb ze een paar jaar geleden op Wacken zien spelen (2003?), toch wel redelijk |
|
quote: Boeiend. Ik heb ze anderhalf jaar geleden gemist toen ze in de melkweg speelden. Want vervoer was lastig. Ik denk dat ik nu ene heel legioen mee kan sleuren |
|
quote: Een ogenblikje geduld. Nee, echt. Oh nee. Er is alsnog niemand die je voor jouw mening interesseert. Nog nooit, en nimmer niet. Sorry, we hebben het echt geprobeerd. Maar. Niemand. Die. Het. Zich. Een. Ruk. Interesseert. Daaagggg. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik vraag me 1 ding af. Dat hele songfestival-gebeuren enzo he...... DAT GA JE TOCH NIET KIJKEN?!?!?!??!?!?!?!???!??!?!??! WAAROM ZOU JE ZOIETS KIJKEN!!?!?!?!!? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ongelooflijke heaumeau die je der bent. Dat meen je toch niet? AAAAAAAAAARGH |
|
Grappig dat er zoiets mee doet aan het songfestival, tussen alle andere belachelijke deelnemers. maar ik blijf er zeker niet voor thuis vanavond. |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Nou, als je Treble vergelijkt met de rest van de troep die er stond vond ik Nederland zeker geen slechte inzending .. als ze er imho wat meer show omheen gebouwd hadden (zet er dan zo;n trommelbandmeukzooi bij!) hadden ze zeker een plaatsje verovert. Je gata mij niet zeggen dat Treble slechter was dan die hoertjes uit Portugal en Ijsland ... |
|
Ik zat even te wachten dat Nederland zou komen nummer 17 dus. (Ik was vanaf nummer 13 aan het kijken) Allemaal gaap, toen kwam nummer 16 (Lordi dus) en ik was best verbaasd dat zoiets mee zou doen met het Songfestival. Lordi is wel leuk, maar niet echt super of zo. Treble vond ik ook een van de betere inzendingen van Nederland van de afgelopen jaren, alhoewel Nederland vorig jaar ook niet zo super slecht was (Qua zang). Ik hoop dat Lordi win, zou wel leuk zijn. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |