|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hm... iedereen heeft zn mening, die mag ie hebben. Als je m wil uiten is dat ook prima, maar hou t een beetje binnen de perken. Ga bijvoorbeeld als satanist geen kerken staan te verbranden omdat je t christendom haat (andersom, ik heb echt de PEST aan Jehova's getuigen) Respecteer elkanders mening gewoon. Qua metal moet men ook niet zo zeuren. Laat hiphoppers rap enzo luisteren (binnen hun eigen clubje wellicht) en wij gewoon metal, want daar houden wij nou eenmaal van. (was dat eng filosofisch of niet? ) |
|
Laat hiphoppers metal luisteren en Metalheads hiphop Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat zou inderdaad ook nog kunnen, ter tolerantie van elkaar ofzo ^^ zou ook wel mooi zijn (lees: onmogelijk wereldideaal) |
|
|
|
why not? wel eens aan gedacht dat mensen meer dingen kunnen waarderen? np: gorillaz (nouja ook niet echt hiphop maar goed, voor de gemiddelde niet verder kijkende metalhead wel) Je moeder. |
|
quote: Verdomme zeg, met je respect. quote: Nee Ik vind dat in de kunst (waar ik muziek tot reken) alles moet mogen. Neem je er aanstoot aan, dan kijk/luister je er niet naar, simpel. Life doesn't get much better than this! |
|
juustem alsof iemand in de kroeg op de teksten let hehe Je moeder. |
|
Nooit meer de schok reactie van het voor het eerst zien van zo'n album hoes zou ik toch wel gaan missen... helemaal als ze ook nog eens besluiten die grappen in full colour op shirtje te drukken.. het is goor ik weet het, maar ik blijf t ergens toch erg vet vinden |
|
dat is volgens mij één van de weinige cd hoesjes die hier gemodereerd gaat worden ` Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |