IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Mendeed
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-05-2006 14:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Wat vinden de mensen hier van de Schotten van Mendeed?

www.myspace.com/mendeed

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2006 23:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hmmm... meer voor mn vader

signature

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-06-2006 23:49 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Heavy metalcore, heb een track van die gasten op een RockHard sampler gevonden, en dat klonk wel ok-ish eigenlijk

Bruce Banner

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 21-06-2006 8:46 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

ik ken de band van dat cover album van Master Of Puppets daar hebben ze een nummer opgespeeld...ben er niet zo onder de indruk van..

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 12-03-2007 22:22 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

godverdomme

dat laatste album is zwaaaaar goed

remember Hatebreeder??? wel, met een vleug hardcore, wat Arch Enemy en Dragonforce-snelheden

..................

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 12-03-2007 23:20 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Ik zag ze in het voorprogramma van Napalm Death en vond ze wel aardig. Beetje te gepolijst voor mij. Die leadgitarist kon trouwens wel een lekker deuntje spelen trouwens, deed me denken aan die Laiho van CoB.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-03-2007 10:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 13-03-2007 21:42 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

mja, kzou iets meer geven maar zelfde mening

..................

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com