|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn lp van Altars of Madness komt uit 1989, daar ga je al. |
|
En mijn cd van master's hammer (op monitor records) komt uit 1991. Check je lijstje nog maar even. |
|
Hmm beetje over datum lijkt mij.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Pff, dat zou ik echt niet weten. |
|
Godver, toen was ik vier |
|
ja toen was ik acht... dus 1. casette bandje met mn eigen opnames van het rammen op potten en pannen - KVLT! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Jah, in 1990 was iedere 13-jarige natuurlijk al volop bezig met metal. (en zeker als je als oudste thuis ook zoveel "rock" en metal meekreeg) Sorry, buiten maiden, Queen, AC/DC en wat glam was dat voor mij nog onontgonnen gebied..ik zat toen volop in mijn synthesizer-periode...*waar ligt die cassette met chariots of fire nu weer?* [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 20-05-2006 22:43] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hmm, een jaar of 5 was ik toen. Draaide ik de hele dag Bad van Michael Jackson |
|
Ik ben geboren in 1990. |
|
Bwhahaha, wat een kult topic! In 1990 was ik ook 4 jaar oud, geen muziek voor mij dus I am the 1%. |
|
quote: Ja en? Is het dan niet mogelijk om muziek die uit die tijd dateerd te waarderen? Nog zo stoere internet warrior. |
|
hm, dubieus Fuck the world and fuck you |
|
quote: Heel goed, ja. Ik ben uit '69 en hendrix is mijn favoriete gitarist. Die stond toen op woodstock te spelen. Nou en? |
|
Ik ben uit '80 en luister nu ook naar muziek van eind jaren '60 tot en met wat er vandaag of morgen gereleased wordt |
|
Dat is nog eens een goede instelling. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Judas Priest Painkiller Helstar Nosferatu Entombed Left hand Path Savatage The Gutter Ballet Nocturnus The Key Death Spiritual Healing Anvil Live in Concert Sanctuary Into the mirror Black King Diamond Conspiracy Sadus Swallowed in Black |
|
Conspiracy komt iig uit '89. Left hand path toch wel. Kijk dan even op de hoesjes, denk ik dan. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 21-05-2006 14:15] |
|
Gaaf topic. 1. Vicious Rumors - Vicious Rumors 2. Megadeth - Rust in Peace (nog door niemand genoemd ) 3. Forbidden - Twisted into Form 4. Annihilator - Never, Neverland 5. Pantera - Cowboys from Hell 6. Psychotic Waltz - A Social Grace 7. King Diamond - The Eye 8. Queensryche - Empire 9. Death - Spritual Healing 10. Judas Priest - Painkiller |
|
quote: Jawel hoor, heb hier zat uit '90 en (ver) daarvoor. Iedereen zei alleen hoe oud hij of zij was in 1990, dus ik deed vrolijk mee. Ik kan alleen geen top 10 maken. |
|
Vele klassiekers uit dat jaar zijn al genoemd. Terugkijkend was dat toch een erg goed jaar voor metal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Toen was ik 12..Guns and roses volgens mij had ik toen. lol SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
toen was ik 7 maar luyisterde pas 10 jaar later naar metal Je moeder. |
|
Ja Conspiracy is in december 1989 opgenomen en Left hand path eveneens, beiden released in januari 1990, maar voor jou een paar andere dan om het dan goed te maken:Master-Master nuclear blast,Sextrash-Sexual Carnage Cogumelo,Atheist-Piece of Time, Annihilator-Never, Neverland. Ik hoop de schade voldoende herstelt te hebben, want the Gutter Ballet en Nosferatu zijn ook uit 1989. |
|
Leuk topic opzich, maar wel verdomde lastig aangezien ik slecht in jaartallen ben. Heb dus even m'n collectie door moeten spitten, maar kwam op het volgende uit (kans is best groot dat er een aantal toffe releases ontbreken). 1. King Diamond - The eye 2. Judas Priest - Painkiller 3. Master's Hammer - The ritual 4. Black Sabbath - TYR 5. Manilla Road - The courts of chaos 6. Solitude Aeturnus - Into the depths of sorrow 7. Ossian - A rock katonai 8. Saint Vitus - V 9. Death - Spiritual Healing 10. The obsessed - the obsessed "Jullie stemmen Pechtold!!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |