|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er hier toevallig nog meer liefhebbers van deze verslavende puzzelvariant? Voor degenen die het niet kennen: Een sudokupuzzel bestaat uit een vierkant van 9 bij 9 vakjes die elk ook nog eens in 9 kaders van 3 bij 3 is opgedeeld. In alle rechte lijnen van links naar rechts en boven naar onder mogen alle cijfers van 1 t/m 9 slechts 1 keer voorkomen en ook in elk kader van 3 bij 3 mogen deze cijfers maar 1 keer voorkomen. Zelf ben ik inmiddels gevorderd tot niveau 4 in de termen van Denksport. Ook online te spelen via: - http://www.websudoku.com - http://www.nl.zylom.com/game/482/sudoku-.html |
|
Sudoku's zijn echt vreselijk gay. Wordt gestoord van die debielen die de hele treinreis lang naar die cijfertjes staren Zenial |
|
Ze hebben mij er afgelopen weekend prima doorheen geholpen van en naar Den Helder. De krant heb je ook zo uit. |
|
quote: niveau 4 lukt mij ook wel aardig :D |
|
quote: Hehe wat moet jij in Den Helder? Ik hoef er sinds kort niet meer te komen... Zenial |
|
Mijn eega gaat ook helemaal los op die puzzels. Ze heeft het 1X uit proberen te leggen aan mij, maar ik kreeg een waas voor mijn ogen van al die getallen, hehe. |
|
Ik boycot. |
|
quote: Ja, die Masterclass is wel tof, doe ik wel veel. Alleen heb ik nu wel door dat het meestal zo werkt dat je na het invullen van de triviale getallen meestal precies 1 mogelijkheid hebt om verder te gaan. Daarna weer 1, daarna weer 1 a.s.o. |
|
Alleen die varianten steken mij tegen... vakjes van 4 op 4 bijvoorbeeld, of 5 keer 9x9 die elkaar overlappen en zo... op zich het mechanisme blijft hetzelfde dus zie ik de point niet echt om het veld te blijven uitbreiden... |
|
handig voor in de metro en andere krantjes voor bij het openbaar vervoer. maar verder ook niets |
|
Leuk principe, maar ben er alleen gigantisch slecht in >.< Geef mij maar cijfercodes (ALS ik puzzel) |
|
quote: Ik heb liever dat die mensen naar cijfertjes staren dan de hele treinreis ongegeneerd naar de face of tieten lopen te staren |
|
Ik snap er niks van. Vriend van mij uit Zeeland is er ook altijd mee bezig in de trein, als hij deze kant op komt. Ik op mijn beurt lees dan liever een chickie-blaadje en luister muziek. Ieder z'n ding... Disko Disko Partizani |
|
Ik doe wel eens een sudoku ja... In de bus meestal. Uit de sp!ts Ik heb ook wel een paar van die "echte" sudoku pazzelblaadjes liggen, maar die zijn zo vreselijk makkelijk dat ik daar altijd in slaap bij val Och, het is prima tijddoding FREEZE |
|
quote:Ze hebben het wel zover gekregen dat ik het een keer eens met jou ben ... Wat wordt ongelovelijk niet goed van die sudokukneuzen ... |
|
quote:Weekendje zuipen met onze hoofdredacteur van Lords of Metal. En weer naar huis gaan met leuk promomateriaal quote:Muziek op en Sudoku's maken is de shit! |
|
quote: Ik snap werkelijk niet dat je je aan zoiets kunt ergeren. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik vind het ook heerlijk om het in de trein te doen als ik alleen ben en er lang inzit.. heerlijke tijdsbesteding! |
|
quote:Yeah! Dat is inderdaad echt gaaf! Dan sjees je echt overal doorheen! FREEZE |
|
quote:Wel als je collega's in de pauze niets anders doen dan zoiets .. gezellie |
|
quote: Nee, lekker met elkaar praten, brrr, ik ben blij dat we een leesmap op het werk hebben. |
|
Ik heb het wel eens gedaan. Opzich wel aardig spelletje maar dan wel op de computer. Op papier kan ik niet zo lekker al cijfertjes kwijt die ik niet zeker weet. Dat gaat op de pc stukken makkelijker. Maar ik heb het wel weer gezien geloof ik. De hype ontgaat me enigszins. |
|
leuk voor in de pauze op werk |
|
quote: moet je niet zoveel drinken Against God and Government |
|
had voor mn ma een sudokumachientje gekocht voor moederdag hihi wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |