|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ssst stil nou ff, ik probeer Hypnos te treiteren! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dit is wel verschrikkelijk vet trouwens! NP: Rwake - Leviticus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
lol, Mastodon my tiny bitchy hairy ass signature |
|
In het Maart Issue van Lords Of Metal staat een intie met ze, leuke kerel die CT (zanger). Relapse wil ze trouwens eind dit jaar in Europa hebben spelen met Minsk, ben benieuwd wat daarvan terecht gaat komen. Allebei superbands in ieder geval! |
|
wat blijft Voices Of The Omens toch een vette plaat. |
|
en nu op tour met Woven Hand? WTF? Dat zou ik graag willen zien haha |
|
Supervette band, beter komen ze es deze kant op! |
|
The cover art for RWAKE's forthcoming album, "Rest", can be seen below. The follow-up to 2007's "Voices Of Omens" was recorded at Engine Studios in Chicago, Illinois with noted engineer Sanford Parker. "Rest" will be released in North America on September 27 on CD, as a digital download and LP pressed on olive green and 180-gram black vinyl. http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=160655 |
|
Tof, werd tijd ook. Hopelijk doen ze gelijk een Europese toer erbij, die show op Roadburn was meer dan prima. |
|
Zin an die nieuwe |
|
Nieuw nummer: http://www.npr.org/blogs/allsongs/2011/07/21/138468082/song-premiere-rwake-it-was-beautiful-but-now-its-sour |
|
En een preview van de nieuwe [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 22-08-2011 23:12] |
|
Ik heb 'm binnen, 't is wel een zware plaat, die moet effe een tiental luisterbeurten bezinken maar dan is ie ook wel erg vet! |
|
Ik ben benieuwd naar die plaat. Had nog nooit een noot muziek van deze band gehoord, maar nu ik de preview beluister en wat omschrijvingen heb gelezen, denk ik dat die plaat hoge ogen kan gooien hier. Edit: Ok, dit is dus echt vet. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 18-09-2011 17:50] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
mwuh valt wel wat tegen die nieuwe |
|
Ik vind hem wel weer tof, alleen dat acoustische geneuzel hoeft niet zo van mij. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |