|
Auteur: |
|
|
De belgische Kate Ryan kan haar verlies niet aanvaarden. Ze vindt dat wat Lordi doet niets met muziek te maken heeft. Ik zou zeggen spuw uw gal op haar forum. www.kateryan.be |
|
Ja, laten we nou niet gaan doen alsof dat Lordi zo vet is. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Naastdat haar downloadsectie geen naaktfoto's bevat, staat er op haar agenda de 'Gayparade'. Ook zie ik nergens een forum, maar dat zal wellicht te wijten zijn aan mijn visuele handicap cq. desinteresse. Fuckin' boeiend dus, idioot. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Ik ga eerst eens nadenken voor ik dit hautain trut compleet de grond inboor. om dan vervolgens in de toekomst tegen afwijzende vrouwen te kunnen gebruiken natuurlijk signature |
|
|
|
Ik heb geen zin om m'n gal te spuwen over Kate Ryan - enige wat ik er over te zeggen heb is dat Lordi toch wel even een van de meest degelijke nummers van (minstens) de laatste vijf jaar had geschreven. |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |