|
Auteur: |
|
|
Hey Oscura hier gaan we wel bij zijn. Kom denk ik met Tobias en Frank But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Zei er iemand iets *kijkt om zich heen* Maar het is goed dat ik dit opeens ontdek. Ik denk dat ik hier wel naartoe wil namelijk |
|
But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: zo hehe!! ga ik jou weereens zien!! carcasstrid |
|
Aanwezig!!! |
|
|
|
Originele line-up zou zijn: hate eternal spawn of possession fall of serenity shadowsland fall of serenity is afgevallen, aangezien zij na 5 dagen de tour hebben verlaten. |
|
Vond het al vreemd dat Shadowsland er hier niet bij stond en in de Goudvishal wel. |
|
*kick* vanavond al!! carcasstrid |
|
But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
ik ben gezelliger dan gister aan de telefoon hoor... hahahaha! ow, ik bel je later nog ff over de reservering carcasstrid |
|
Heeft iedereen gereserveerd ofzo? Ik niet namelijk, want zo druk zal het toch niet worden? |
|
quote: Gisteren in de Gloppe kwam er redelijk wat volk op af. Viel me niet tegen voor een dinsdag avond. She Said Destroy in Black New York |
|
Toch aardig wat volk in de Baroeg idd. Shadowsland vond ik niet zoveel aan. Sommige rifjes waren wel oke, maar daar is dan ook alles meegezegd. Spawn of Possession was daarna stukken beter. Lekkere strakke technische deathmetal Had ik nog geen cd van, dus heb hun eerste cd Cabinet na afloop maar gekocht. Hate Eternal vond ik de beste band van de avond. Wat een stoomwals zeg! Ook zeer strak. Geluid was prima te noemen. |
|
Shadowsland was idd niet echt fantastisch. Beetje Behemoth achtig maar dan twee klassen lager. Goeie riffs dat wel, maar te rommelige nummers en redelijk onstrak. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Shadowland: echt een aanfluiting, die jongens gaan 5 jaar te vroeg op tour. Slecht geluid, slechte songs, waardeloze muzikanten. Spawn of Possesion: aardig, maar de band verzuipt altijd in dat gepiel. Het is allemaal wel technisch maar het verliest aan bruutheid. En de zanger is enorm kut. Hate Eternal: Fantastisch! Wat een mega strakke band. En dan te bedenken dat die drummer dit in 3 dagen heeft geleerd! Petje af! Echt mega bruut. Rutan en zijn mannen heersen! Een dikke 10! WE WANT FUCKIN' MORE! |
Index / Concerten |