|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Staat nog niet op de Suffocation site, maar hopelijk gaat het wel door! bron: http://www.obscura-metal.com/ObscuraFrameset.htm carcasstrid |
|
Waarschijnlijk gaat dit gewoon door! |
|
GAAF! |
|
Hmm dat is zeer jammer, Suffocation is toch 1 van de weinige DM bands die live bijzonder hard heerschen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
En 1 van de weinige DM bands die mij live nog boeit. Jammer, jammer, jammer. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 26-05-2006 22:42] |
|
quote:Dan ben ik verdomd benieuwd wie die boeker geweest is die ze bedoelen. Er is ook nog contact geweest ze in Dynamo te krijgen maar onze - overigens uitstekende - tussenpersoon had ook niks meer van "het management" gehoord. En ineens horen wij dat Suffocation geboekt staat voor de GVH en dat wordt dan ineens weer Elsrock en ook komt Baroeg er ineens bij en dat staat nu schijnbaar weer op losse schroeven.. Ik vraag me echt serieus af wat voor flapdrol daarmee bezig geweest is.. |
|
quote: Bron: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=52834 |
|
met andere woorden die toer in augustus gaat vooralsnog gewoon door, zou mooi zijn, suffocation in de baroeg |
|
Check. Van die tour in juni had ik dus geen weet. Misschien toch maar even Elsrock meepakken dan |
|
als men de site van suffocation bekijkt staat er ook van 4 juni tot 4 julli suffocation staat gewoon op els rock Organisatie Elsrock |
|
Gaaf. Als ik geld heb, dan zal ik er zeker zijn. |
|
Moet je zeker doen! |
|
HEERSCH! Hier wil ik wel bij zijn |
|
quote: |
|
quote: we hebben een deal staan [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 19-06-2006 12:33] carcasstrid |
|
O ja |
|
Setlist: 01. Infecting the Crypts 02. Thrones of Blood 03. Surgery of Impalement 04. Catatonia 05. Liege of Inveracity 06. Despise the Sun 07. Subconsciously Enslaved 08. Immortally Condemned 09. Effigy of the Forgotten 10. Tomes of Acrimony 11. Breeding the Spawn 12. Pierced from Within 13. Funeral Inception The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tering, bij het lezen van die setlist word je al weggeblazen. |
|
Gehele line-up: Suffocation (US brute death) Obscura (D death) Dawn Of Disease (D death) Entree 12 euro. Zaal open 20.00 uur |
|
|
|
Gave flyer! |
|
Ik zit nu weer Suffocation te luisteren.... OH WAT HEB IK HIER ZIN IN!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGHHH!!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
heen heen heen! |
|
gezellie gezellie gezellie, Komde dan eerst ff een bakkie doen? |
|
Lijkt mijn een strak plan! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |