|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanwege het vertrek van zanger Loek Gerris staat Gemini (finalist Metalbash 2005) voorlopig op non-actief en hebben de overige bandleden de Death-tributeband Symbolic opgericht. Op dit moment zijn we nog druk doende met repeteren, maar we willen zo spoedig mogelijk het podium gaan opzoeken. Meer info/boeking: ruud@gemini-metal.com I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Heersch |
|
Cool |
|
Dat is al een geweldige setlist! Ik zou dan nog Within the mind, Secret face, Destiny en Trapped in a corner willen aanvragen [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-05-2006 20:02] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vomit for a mind, maggots for a cock!!! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Sjeus, als dát jullie setlist is moeten jullie snel eens een keer langskomen in Groningen of ergens anders in de buurt! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wow, wrede setlist. HEERSCH! Suggesties? Open Casket 1,000 Eyes Baptized In Blood Evil Dead [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 25-05-2006 10:24] |
|
vette shit, ruud is helemaal enthousiast |
|
vet!!!!!! jullie mogen wel Flesh and the Power It Holds toevoegen |
|
Overactive Imagination van Individual Thought Patterns. Sowieso een heersch album "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Prachtnummer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Super idee! Als jullie een keer in Limburg spelen, kom ik zeker kijken! Speel tussendoor een keer het instumentale Cosmic Sea ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 25-05-2006 12:06] .. |
|
quote: |
|
quote: Aangezien wij uit Limburg komen, zit dat er dik in! |
|
Lijkt me een goed plan als jullie een keer naar Rock's komen. Kan me niet anders voorstellen dan dat dit erg goed aanslaat. Wat mij betreft mag trouwens het nummer Symbolic ook niet ontbreken |
|
quote:Zeer mooi om te horen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ruud heeft mail |
|
En ALS jullie een keer in Rock's komen spelen mogen wij dan eventueel misschien ook naar "spiritual healing" luisteren alstublieft? ja? |
|
quote:Nou, een band die zichzelf Symbolic noemt... |
|
Baptised in blood graag. |
|
LEFT TO DIEEEEEE! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
|
|
quote: Ja, dat hadden wij ook al bedacht... die komt er dus nog bij. |
|
Oh ja joh?! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote: ze repeteren in lottum, dus zulle we ze dan ma een x in canix neerzette?! ruud heeft volges mij al diverse data gechecked... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |