|
Auteur: |
|
|
Metal Matinee met DETONATION, EXPULSION & CYPHER. Doors: 15:00 First band (Cypher): 16:00 www.detonation.nl www.expulsion.nl www.cyphercore.com [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 25-05-2006 22:59] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Present als ik mijn vakantiegeld binnen heb. Anders zie ik mijzelf genoodzaakt jullie backstagebier op te komen zuipen |
|
Mmmm, mijn agenda is nog leeg voor zondag. Wellicht dat ik even kom kieken |
|
quote: Moet dat niet www.expulsion.nl zijn? Touché, pussycat! |
|
ja je hebt gelijk, had het bericht rechtreeks overgenomen van een myspace bulletin en niet gezien But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ook present morgen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Het gaat hem toch niet worden vrees ik. Ik heb niet eens geld voor de trein |
|
Als het goed is ben ik er morgen ook "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Uitstekende optredens gezien vanmiddag. Eeuwige dank aan Renyek voor het rijden, DevPem voor het bier en Sander voor de entree en het vette optreden. |
|
Was gezellig gisteren, en vette show van Cypher! Schutters!! |
|
@Judge: graag gedaan man en thnx! @ Frituurmaster: het was weer gezellig jullie show was echt zoooo vet weer man, echt helemaal top But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Hoeveel had die zanger van Expulsion trouwens op? Kolere.. Een mooie mengeling van Serj van SOAD en Hans Dorrestijn was het resultaat.. [insert Grunnse tongval]"Neeeeee, nog niet klaaaar"[/tongval] |
|
quote:Ik had je ook nog bier gegeven.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Graag gedaan natuurlijk Inderdaad, Cypher was cool, leuk om die eindelijk eens te checken. Sander thanks voor gig + gastenlijst Die Grunningse band kon ik echt niks mee helaas Detonation daarentegen: vet! strak! fijne band! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote:Mijn excuses en bij deze alsnog mijn dank van bijbelse proporties |
|
quote:Nou, kee dan.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Index / Concerten |