|
Auteur: |
|
|
Yep, goed plaatje. Hun debuut is ook zeker de moeite waard Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En waarom verbaast het me nu weer niks dat jij als eerste reageert? |
|
Hehehehe, ben nu eenmaal goed op de hoogte Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/5984/Thundra-Worshipped-by-Chaos.html Ik vind het ook een lekkere plaat. Maar ik merk wel dat de meningen erg verdeeld zijn over de verschillende zines. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind het best een genietbare plaat. Dergelijke muziek lijkt een beetje uitgstorven te zijn de laatste jaren. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Klopt. Ik had nog een kleine discussie met de reviewer op Metalfan, die gaf even leuk een dikke onvoldoende. Echt totaal onterecht imo. Ik luister nog steeds met veel plezier naar deze plaat. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Thundra heeft een nieuwe, Ignored by Fear. Klinkt tot nu toe lekker www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Leuk cdtje ja, Worshipped By Chaos, ooit eens gewonnen bij één of andere metalquiz. De nieuwe eens opsnorren. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Index / Heavy Metal |