IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Iron Maiden Tribute band voor een appel en een ei!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-05-2006 17:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Da's waar.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-05-2006 18:09 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dan bejubel ik toch liever het initiatief dat een aantal goede muzikanten zich aan het materiaal van Death wagen. Alles best en wel maar zoals al gezegd zijn er al zo enorm veel Maiden- en Metallica coverbands.. Ik zou liever eens een keer een goede Pantera-, Morbid Angel- of Sepultura-coverband zien ofzo. Ook allen baanbrekend bezig geweest in hun genre en genoeg repertoire om een goed avondvullend programma neer te zetten.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 29-05-2006 18:21 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Zo is het maar net!

Hub de Gallier
Posted 29-05-2006 18:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Daar ben ik ook voorstander van....om eens wat minder voor de hand liggende, maar even goed bands die invloed hebben gehad te coveren.

Daops
Usericon van Daops
Posted 29-05-2006 18:44 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ik zou ze ook graag zien, maar het feit dat die coverbands niet opgericht worden zegt ergens ook wel wat. De markt is er ook lang niet zo groot voor, omdat Pantera, Morbid Angel etc. bij een veel kleiner publiek bekend zijn. Niet dat het niet gaaf zou zijn natuurlijk

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 29-05-2006 18:50 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Nou als er publiek is voor (drie als ik Jenje mag geloven ) Death coverbands, dan moet er toch ook wel publiek zijn voor een Sepultura of Pantera cover band. Die twee bands zijn volgens mij nog wel een streepje bekender

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 29-05-2006 18:51]

Hub de Gallier
Posted 29-05-2006 19:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Lijkt mij ook ja.

Welke andere 2 Death coverbands zijn er dan? Ben nu wel benieuwd!!

watery black
Usericon van watery black
Posted 29-05-2006 19:14 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2006 18:09 schreef Judge M. het volgende:
... Sepultura-coverband ...

dat zat hier ooit eens in de planning, maar das er helaasch niet van gekomen.... had me wel erg gaaf geleken

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Cheesemaiden
Usericon van Cheesemaiden
Posted 30-05-2006 13:16 by Cheesemaiden Wijzig reactieProfiel van CheesemaidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2006 16:43 schreef Hub de Gallier het volgende:
@Jenje: da's geen kromme redenatie. Ons land loopt over van de Iron Maiden coverbands (en ook Metallica coverbands). Waarom dan NOG zo'n band beginnen??? Death coverbands die puur en alleen Death coveren ken ik zelf (nog) niet in Nederland dus ja, zo'n initiatief mag toegejuichd worden.

Een vraag: hoeveel mensen denk jij dat er nog staan te wachten op wederom een nieuwe Iron Maiden coverband? Niet veel mensen, neem dat maar van mij aan.

Definieer "niet veel"... Het ligt er maar aan wat je doelstelling is en het zit zo: we zijn gewoon een stel ouwe lullen die toevallig alle 5 erg van Maiden houden. Met gepaste nederigheid proberen we een feestje te bouwen met likeminded people. Wij hebben er in ieder geval al veel plezier in en wanneer je dat kan delen met anderen dan is dat alleen maar mooi. Zit er niemand op te wachten? Ook goed, maar wij zullen er geen noot om laten. Gezien de reakties op ons eerste optreden (en eerder opgedane ervaring met het spelen van Maidencovers for that matter) zijn er echter genoeg mensen die het wel leuk vinden. We hebben geenzins de pretentie baanbrekend te zijn, rocken en feesten is ons devies en Maiden leent zich daar prima voor. Dat doen we geheel op eigen wijze en iedereen moet daar lekker het zijne over denken. Ik ben er trots op dat ik dit kan en mag doen. En wat betreft dat vissen in een overvolle zee: persoonlijk sta ik liever 1 keer per jaar in een volle kroeg met een stel mensen die voor een feestje komen, dan meerdere malen in een half leeg jongerencentrum met mijn eigen verzinsels waar geen hond op zit te wachten.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-05-2006 13:24 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Amen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 30-05-2006 13:34 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Tss boern'lul

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-05-2006 13:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 mei 2006 13:16 schreef Cheesemaiden het volgende:
Definieer "niet veel"... Het ligt er maar aan wat je doelstelling is en het zit zo: we zijn gewoon een stel ouwe lullen die toevallig alle 5 erg van Maiden houden. Met gepaste nederigheid proberen we een feestje te bouwen met likeminded people. Wij hebben er in ieder geval al veel plezier in en wanneer je dat kan delen met anderen dan is dat alleen maar mooi. Zit er niemand op te wachten? Ook goed, maar wij zullen er geen noot om laten. Gezien de reakties op ons eerste optreden (en eerder opgedane ervaring met het spelen van Maidencovers for that matter) zijn er echter genoeg mensen die het wel leuk vinden. We hebben geenzins de pretentie baanbrekend te zijn, rocken en feesten is ons devies en Maiden leent zich daar prima voor. Dat doen we geheel op eigen wijze en iedereen moet daar lekker het zijne over denken. Ik ben er trots op dat ik dit kan en mag doen. En wat betreft dat vissen in een overvolle zee: persoonlijk sta ik liever 1 keer per jaar in een volle kroeg met een stel mensen die voor een feestje komen, dan meerdere malen in een half leeg jongerencentrum met mijn eigen verzinsels waar geen hond op zit te wachten.
Je goed recht en ergens wel begrijpelijk. Echter in jullie geval jou ik me dan voornamelijk op je eigen regio concentreren en kijken wat je daar kunt meepikken aan kermissen, braderieen, dorspkroegen, jongerencentra, paardenmarkten, openluchtfestivals en weet ik het wat nog meer.

Ik denk dat elders in den landen men keus genoeg heeft op dat terrein en binnen je eigen regio kun je de prijs lekker laaghouden.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 30-05-2006 13:54 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Even de demo gecheckt (ik ben TOTAAAAAL geen Maiden-liefhebber overigens), maar met watvoor General Midi-keyboard zijn die drums ingespeeld zeg? Jammer!

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 30-05-2006 13:58 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

hahaha ik ga vaak mee met mn vriendin naar paardenwedstrijden etc, maar ik heb helaas nog nooit een Maidencoverband gezien daar!!

Best jammer eigenlijk

Ik zie t al voor me;

"Suus, sukses met je wedstrijd hee, ik ga ff aan de bar hangen, want Up the Irons komt zo" hahahaha

Cheesemaiden
Usericon van Cheesemaiden
Posted 30-05-2006 14:04 by Cheesemaiden Wijzig reactieProfiel van CheesemaidenQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2006 13:39 schreef Judge M. het volgende:
Je goed recht en ergens wel begrijpelijk. Echter in jullie geval jou ik me dan voornamelijk op je eigen regio concentreren en kijken wat je daar kunt meepikken aan kermissen, braderieen, dorspkroegen, jongerencentra, paardenmarkten, openluchtfestivals en weet ik het wat nog meer.

Ik denk dat elders in den landen men keus genoeg heeft op dat terrein en binnen je eigen regio kun je de prijs lekker laaghouden.

Je verwart Arnheim met de Achterhoek, maar verder heb je het wel zo'n beetje bij het rechte eind.

Heb je niet nog een plekje voor ons in de kelder? Kunnen we ook eens prat gaan op een buitenlandse gig!

Daops
Usericon van Daops
Posted 30-05-2006 14:05 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2006 13:58 schreef ratje het volgende:
hahaha ik ga vaak mee met mn vriendin naar paardenwedstrijden etc, maar ik heb helaas nog nooit een Maidencoverband gezien daar!!

Best jammer eigenlijk

Ik zie t al voor me;

"Suus, sukses met je wedstrijd hee, ik ga ff aan de bar hangen, want Up the Irons komt zo" hahahaha
Up The Irons speelt zoals je weet ook op bruiloften en partijen bij jou in de buurt

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 30-05-2006 14:10 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 30 mei 2006 14:05 schreef Daops het volgende:
Up The Irons speelt zoals je weet ook op bruiloften en partijen bij jou in de buurt

jubileumconcert van UTI met Paul di Anno was wel gaaf trouwens

Daops
Usericon van Daops
Posted 30-05-2006 14:22 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2006 14:10 schreef skarmoon het volgende:
jubileumconcert van UTI met Paul di Anno was wel gaaf trouwens
thanks!

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 30-05-2006 18:34 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 29 mei 2006 19:10 schreef Hub de Gallier het volgende:
Welke andere 2 Death coverbands zijn er dan? Ben nu wel benieuwd!!
Ik ben ook heel erg benieuwd. Jenje?

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-05-2006 20:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah, net ff de site gechecked. Het betreft het nieuwe bandje van Marije.

Zeg dat dan gelijk.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Hub de Gallier
Posted 30-05-2006 22:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2006 18:34 schreef Mies het volgende:
Ik ben ook heel erg benieuwd. Jenje?
Denk niet dat die andere 2 nog genoemd gaan worden, misschien omdat ze niet eens bestaan

Argarath
Usericon van Argarath
Posted 31-05-2006 13:52 by Argarath Wijzig reactieProfiel van ArgarathQuote dit berichthttp://www.judasrising,com

www.judasrising.com

Weer eens een andere tribute, maar zeker net zo gaaf!

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

Hub de Gallier
Posted 31-05-2006 16:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hey Jenje, over kromme redenaties gesproken......waar blijven nou die andere 2 Death coverbands.....of bestaan die helemaal niet?

Grim Sweeper
True story
Usericon van Grim Sweeper
Posted 31-05-2006 18:02 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

Ja, nu wil ik het ook weten. Ik dacht dat wij de enige waren...(shit, denk je eens origineel te zijn)

I like to rock and roll all night and part of everyday

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 31-05-2006 18:19 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 31 mei 2006 18:02 schreef Grim Sweeper het volgende:
Ja, nu wil ik het ook weten. Ik dacht dat wij de enige waren...(shit, denk je eens origineel te zijn)

Hoe zit t met de SR ontwikkelingen?

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com