|
Auteur: |
|
|
contact us at: neslos666@hotmail.com a cult classic! great review in aardschok! check out: http://neslos.tripod.com |
|
quote: weer een! |
|
http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1895&page=1 ... wie zijn er allemaal bij dat concert geweest? |
|
Ik uit eindelijk niet, omdat ik vrijdag bardienst draaide (in mn eentje!! ) zaterdag wel naar Napalm death geweest , maar zondag was ik op, dus heb ik uitgeslapen... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Gek he? Goeie review in Aardschok.. omdat Renee Veerkamp (goeie achternaam??) erin 'speelt'... Verder was het die zondag wel grappig om te zien, maar meer ook niet! |
|
Wie is Renee Veldkamp dan? |
|
René Veerkamp schrijft voor Aardschok en is de death/black metal 'expert' daar. Zit hij in dat kut-Neslos? Hopeloos. |
|
quote:Belachelijk. Als hij de expret daar is en zelf zo'n parodie begint verklaart het gelijk waarom Aarsschok zo kut is. Hmm, eigenlijk mag ik dit als meervoudig onzinband-starter niet zeggen natuurlijk. |
|
Mocht ik je ooit nog hier in Wageningen spreken, dan kan je wel wat oude Aardschokken doorbladeren en het magistrale talent dat René Veerkamp heet aan het werk zien. Laat die man zich alsjeblieft bezighouden met bandjes boeken en laat hem verder z'n hoofd houden over muziek. Nou ja, ik heb nou wel genoeg gal gespuwd over dat ONGELOOFLIJK FLAUWE Neslos want elke publiciteit is goede publiciteit. Ik moet zeggen dat jouw onzin bands grappiger zijn dan dit Neukende Neslos. ggrrhrhhggrg |
|
Neslos??? wat is datr? signature |
|
Zie de site. "They started in 1985 (before the trend) and did only one live-gig in 1985 at Oncle Bjørns Pigshed, Strontheim. For this gig the band had abducted a local christian priest and after a couple of songs the priest was sacrificed live on stage. After the show all four bandmembers were arrested and sentenced to 20 years in prison." Ah, ze zijn dus alweer een jaar vrij. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 16-10-2006 22:21] |
|
quote: EDIT: Oja, ik lees het al, weer zo'n grapprojectje. Ga knikkeren. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 16-10-2006 23:26] |
|
Ach, volgens mij was het één grote grap. |
|
Hehe, ik las het net ja |
|
NESLOS Betekent niet voor niets "Not Even Satan Like's Our Shit" Against God and Government |
Index / Heavy Metal |