|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zal ook wel van de partij zijn aangezien ik bijna nooit wat mis op metal/gothic gebied in de Baroeg |
|
quote: Ik zal het nog maar even voordoen: Ik kom: ----------------- Snagger Necromantica Eternal Darkness Ik, Wil Schuurman |
|
FF kijken of ik een slachtoffer mee kan krijgen... |
|
Ik geloof dat het de bedoeling was dat ik daar ga wezen. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
nou ik ga ook maar es kijken dan 25 jan ff kijken is op een vrijdag als ik me niet vergis, ok /me is there Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Vrijdag as. is het dan alweer zo ver... ik heb dit topic maar even naar boven geschopt, en het lijstje bijgewerkt Komt u ook... copy/paste het lijstje even, en zet uw naam eronder. Ik kom: ----------------- Snagger Necromantica Eternal Darkness Iron Maiden Firefox Ik, Wil Schuurman |
|
Kom ook wel... |
|
quote: Jullie leren het ook nooit hé ! Ik kom: ----------------- Snagger Necromantica Eternal Darkness Iron Maiden Firefox Iskariot InkBlack, Onheil en Corpsecandle - 25 Januari in de Baroeg R'dam Ik, Wil Schuurman |
|
ik kom ook Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
hahahaha...Zeg VUIG, ik heb nog een vraag voor je gepost op jou eigen topic. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: whahaha, dan ben je zeker geestelijk aanwezig in Rotterdam en lichamelijk in Zwolle |
|
hahahaha nee.... als jij nou genoeg bier voor me drinkt, dan blijf ik geestelijk ook wel in Zwolle.... ok? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Voor alle baroeg-gangers van aanstaande vrijdag..... gaan jullie allemaal via CS? Als ge nou allemaal eens *dit is een voorstel* om 7 uur op t station staat... ken dr alvast een drankje genuttigd worden.... Ik, Wil Schuurman |
|
Ik gaat met auto, ben te lui om met ut openbaar vervoer te gaan. Dan maar nie drinken. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Was wel weer aardig gister.. InkBlack (toch?) was wel een redelijk leuke band, Onheil gíng wel, kortse set, maar geweldig nummer 'Sterf' kwam toch nog ! CorpseCandle deed het bij mij veel beter dan in Utrecht laatste keer. Misschien kwam dat door de redelijk goed uitgevoerde Dissection cover (Unhallowed) ? Ik, Wil Schuurman |
|
Tja de 1e band InkBlack (zoiets), vond ik niks aan. Onheil was lachwekkend, vooral Sterf en CorpseCandle bezorgde mij netzoals de vorige keer een flinke ruis in de oren..en daarom benoem ik deze band tot de beste band van die avond |
|
Ha! Ik was ter ook met wat vrienden van me en Onheil heerste hard! Ik heb gelijk maar ff hun cd'tje gekocht 'We hebben de hel gezien' (cult! ik heb ook sterf, nog meer cult ) Geweldige avond Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
Corpsecandle was zonder twijfel de beste band van de avond. Die twee andere bands zuigde echt zwaar. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Inkblack begon aardig, en werd al snel aardig eentonig. Onheil was leuk, tot de zanger zijn smoel opentrok... (en dan dat spandoek ) CorpseCandle was idd de beste band van de avond... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Foto? |
|
Foto van ut spandoek?? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Yep Ben nu wel benieuwd, eigenlijk In ieder geval, welterusten! Ik zie die foto morgen wel... |
|
Vond ut nou nie echt de moeite waard om daar een foto van te nemen... Heb wel wat anders gezien... Mja, dat wil jij nie zien waarschijnlijk (Niet dat ik er foto's van heb, maar das bijzaak) [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 27-01-2002 2:47] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
owja dat spandoek met We hartje Onheil Dur zijn foto´s van gemaakt, maar niet door mij...ik denk dat het binnekort wel op de Onheil site te vinden is. |
|
Ik heb een hele boel foto's gemaakt van onheil.... helaas geen van corpsecandle. Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |