IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Onheil in de baroeg 25 januari (voor de niet-fluisterwoudgangers..) Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-01-2002 21:09 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ja.. wie gaat daar naartoe...

Alvast een (klein) lijstje, pleur je naam er maar onder zou 'k zeggen...

Ik kom:
-----------------
Snagger
Necromantica

Ik, Wil Schuurman

Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 10-01-2002 21:38 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

ik zal ook wel van de partij zijn aangezien ik bijna nooit wat mis op metal/gothic gebied in de Baroeg

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-01-2002 21:41 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2002 21:38 schreef Eternal Darkness het volgende:
ik zal ook wel van de partij zijn aangezien ik bijna nooit wat mis op metal/gothic gebied in de Baroeg

Ik zal het nog maar even voordoen:

Ik kom:
-----------------
Snagger
Necromantica
Eternal Darkness

Ik, Wil Schuurman

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-01-2002 21:44 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

FF kijken of ik een slachtoffer mee kan krijgen...

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 10-01-2002 21:51 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Ik geloof dat het de bedoeling was dat ik daar ga wezen.

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-01-2002 23:02 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

nou ik ga ook maar es kijken dan 25 jan ff kijken is op een vrijdag als ik me niet vergis, ok /me is there

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-01-2002 14:52 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Vrijdag as. is het dan alweer zo ver... ik heb dit topic maar even naar boven geschopt, en het lijstje bijgewerkt

Komt u ook... copy/paste het lijstje even, en zet uw naam eronder.

Ik kom:
-----------------
Snagger
Necromantica
Eternal Darkness
Iron Maiden
Firefox

Ik, Wil Schuurman

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-01-2002 14:55 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Kom ook wel...

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-01-2002 14:57 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2002 14:55 schreef Iskariot het volgende:
Kom ook wel...

Jullie leren het ook nooit hé !

Ik kom:
-----------------
Snagger
Necromantica
Eternal Darkness
Iron Maiden
Firefox
Iskariot

InkBlack, Onheil en Corpsecandle - 25 Januari in de Baroeg R'dam

Ik, Wil Schuurman

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 20-01-2002 15:29 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

ik kom ook

Heaven, once so proud, look as it comes down

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-01-2002 15:30 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

hahahaha...Zeg VUIG, ik heb nog een vraag voor je gepost op jou eigen topic.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 20-01-2002 18:13 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2002 15:29 schreef VUIG het volgende:
ik kom ook

whahaha, dan ben je zeker geestelijk aanwezig in Rotterdam en lichamelijk in Zwolle

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 21-01-2002 9:02 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

hahahaha

nee.... als jij nou genoeg bier voor me drinkt, dan blijf ik geestelijk ook wel in Zwolle.... ok?

Heaven, once so proud, look as it comes down

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-01-2002 21:15 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Voor alle baroeg-gangers van aanstaande vrijdag..... gaan jullie allemaal via CS? Als ge nou allemaal eens *dit is een voorstel* om 7 uur op t station staat... ken dr alvast een drankje genuttigd worden....

Ik, Wil Schuurman

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 23-01-2002 23:20 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Ik gaat met auto, ben te lui om met ut openbaar vervoer te gaan. Dan maar nie drinken.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-01-2002 11:53 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Was wel weer aardig gister..

InkBlack (toch?) was wel een redelijk leuke band, Onheil gíng wel, kortse set, maar geweldig nummer 'Sterf' kwam toch nog !

CorpseCandle deed het bij mij veel beter dan in Utrecht laatste keer. Misschien kwam dat door de redelijk goed uitgevoerde Dissection cover (Unhallowed) ?

Ik, Wil Schuurman

NecRomantica
Posted 26-01-2002 12:11 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Tja de 1e band InkBlack (zoiets), vond ik niks aan. Onheil was lachwekkend, vooral Sterf en CorpseCandle bezorgde mij netzoals de vorige keer een flinke ruis in de oren..en daarom benoem ik deze band tot de beste band van die avond

Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 26-01-2002 12:58 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Ha! Ik was ter ook met wat vrienden van me en Onheil heerste hard! Ik heb gelijk maar ff hun cd'tje gekocht 'We hebben de hel gezien' (cult! ik heb ook sterf, nog meer cult )
Geweldige avond

Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 26-01-2002 19:22 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Corpsecandle was zonder twijfel de beste band van de avond.
Die twee andere bands zuigde echt zwaar.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 27-01-2002 2:32 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Inkblack begon aardig, en werd al snel aardig eentonig. Onheil was leuk, tot de zanger zijn smoel opentrok... (en dan dat spandoek )
CorpseCandle was idd de beste band van de avond...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-01-2002 2:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 2:32 schreef Iron Maiden het volgende:
Onheil was leuk, tot de zanger zijn smoel opentrok... (en dan dat spandoek )

Foto?

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 27-01-2002 2:36 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Foto van ut spandoek??

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-01-2002 2:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 2:36 schreef Iron Maiden het volgende:
Foto van ut spandoek??

Yep Ben nu wel benieuwd, eigenlijk

In ieder geval, welterusten! Ik zie die foto morgen wel...

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 27-01-2002 2:43 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Vond ut nou nie echt de moeite waard om daar een foto van te nemen... Heb wel wat anders gezien...
Mja, dat wil jij nie zien waarschijnlijk (Niet dat ik er foto's van heb, maar das bijzaak)

[Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 27-01-2002 2:47]

NecRomantica
Posted 27-01-2002 11:49 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

owja dat spandoek met We hartje Onheil
Dur zijn foto´s van gemaakt, maar niet door mij...ik denk dat het binnekort wel op de Onheil site te vinden is.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-01-2002 14:15 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik heb een hele boel foto's gemaakt van onheil.... helaas geen van corpsecandle.

Ik, Wil Schuurman

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com