|
Auteur: |
|
|
Zelfs die laatste smilie heeft een zonnebril. |
|
Ik zoek nog een smiley met een wonderbra... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Hah... de 18e komt al dichterbij... ik heb er zin in! Moch je nou zin in een flink glas bier dan is er nu buiten bij DB's ook nog een biergarten waar je in het zonnetje lekker bij kunt tanken Leuke bijkomstigheid, vooral als je moet rijden *hmpff* |
|
wtf is dit man, een hippie concert? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
lees dan... "Toegegeven, de meeste bandjes zijn pop, rock, punk of combinaties daarvan, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de dames van Belle Gunness." |
|
quote: En zelfs als het dat zou zijn, wat dan nog? Ok ok, het is geen Cryptopsy natuurlijk |
|
Omhoog! Ik heb er zin in! Lekker zweten op deze zonnige zondag! Komt allen! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Nog één keer omhoog voor de recensie. En in het kader van de schaamteloze zelfpromotie natuurlijk. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
Index / Concerten |