![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Zelfs die laatste smilie heeft een zonnebril. ![]() |
|
Ik zoek nog een smiley met een wonderbra... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Hah... de 18e komt al dichterbij... ik heb er zin in! ![]() Moch je nou zin in een flink glas bier dan is er nu buiten bij DB's ook nog een biergarten waar je in het zonnetje lekker bij kunt tanken ![]() Leuke bijkomstigheid, vooral als je moet rijden *hmpff* ![]() |
|
wtf is dit man, een hippie concert? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
lees dan... "Toegegeven, de meeste bandjes zijn pop, rock, punk of combinaties daarvan, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de dames van Belle Gunness." ![]() |
|
quote: En zelfs als het dat zou zijn, wat dan nog? Ok ok, het is geen Cryptopsy natuurlijk ![]() ![]() |
|
Omhoog! Ik heb er zin in! Lekker zweten op deze zonnige zondag! ![]() Komt allen! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Nog één keer omhoog voor de recensie. En in het kader van de schaamteloze zelfpromotie natuurlijk. ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |