|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik sluit mij hier HELEMAAL bij aan! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ja, ik ook! En Meneer Aaargh ook. Wat een kippenvelconcert! Live voel je pas goed hoeveel impact die muziek heeft. Ik ben er nog steeds helemaal stil van. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Sprakeloos! |
|
Godvergeten goed!!!! They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Jaja, was een leuk dagje gisteren!! Dio en Queensryche (Ofschoon ik t nieuwe materiaal van Queensryche nog nie ken) Ik vond Waters ook zeer toppie , maar ik denk alleen dat de PF muziek en show toch beter tot zn recht komt in een stadion etc. *denkt terug aan de Pulse tour in de Kuip begin '90* De balans tussen de bijgeluiden en de podiumgeluid was nie best... Die kerel met zn halflang haar kon iig een aardig potje gitaarspelen Maar de tijden van Gilmour/Waters zijn helaas nie meer!! |
|
Cool weekendje (njah cool fucking hot, godver lijk wel een gegrilde kip), Uriah Heep super okedoke, Status Quo ook (had ik niet op gerekend) Ach alles was tof(anders moet ik alle bands op noemen) en veel zeer veel Maar DIO vond ik persoonlijk het leukst. |
|
André???? was jij er ook?? Damn, ik zag wel een Accelerate t-shirt maar jij as het niet |
|
Iemand nog überheerscher Ted Nugent gekeken? We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Hmm k'had wel een accelerate shirt aan, hhmmm nog iemand die een shirt van accelerate aan heeft bijzonder |
|
quote: |
|
Mooi festival gehad! Ik stond achter de bar helemaal vooraan bij het hoofdpodium; dus kep alles wat daar speelde goed kunnen zien! Majah; meer dan 10 uur per dag werken begint nu wel op te spelen! Wat hadden we trouwens geweldig weer! JEUHJ! Ik vond Status Quo erg leuk op de vrijdag. |
|
Whitesnake Deep Purple She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Mijn all-time hero!!! |
|
quote: Helemaal mee eens, beste concert. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
goddamn, wat was roger waters geweldig |
|
En is Queensryche gearresteerd op Schiphol daags na het optreden HAHAHAHA Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote:Je hebt nog gelijk ook: quote:Bron: http://www.queensryche.com/news/2006/06.html Illegale vuurwapens? Die zijn toch allemaal illegaal |
|
wa-pen-ver-gun-ning |
|
Tsja...je moet je podiumattributen ook goed verstoppen! Lizzy Borden kan er over mee praten. "Lizzy Borden took an Axe" Hersenloze Mayonaise eten |
|
Zo, net terug en nu eerst maar es alle zooi uitruimen Ik vond het een erg tof festival, relaxe mensen op de camping, drinkwater uit de kranen . En het begon al goed met de preparty en ik vond Roger Waters als afsluiter super. |
|
Hoe was Whitesnake? |
|
quote: Ik vond het persoonlijk erg geslaagd, behalve dat het het recht niet meer heeft om Whitesnake te heten. En wat heeft die David Coverdale een enorme perkamente smoel gekregen Jammer ook dat zn stem het bijlange na niet altijd haalde edit: ook tof dat Adje vandenBerg een nummer meedeed [Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 12-06-2006 13:06] |
|
Hehe, de kop van Coverdale ziet er inderdaad uit alsof er een emmer kokend water overheen is gegooid . Maar het was verder dus een gaaf optreden begrijp ik |
|
Ik heb nog heel wat uitzoekwerk maar hier zijn alvast een paar plaatjes van het Arrows festival. Ik heb de foto's vanuit het publiek moeten maken maar er zitten er toch wel enkele goede bij, de rest volgt hopelijk binnen een paar dagen op mijn website: http://www.metal-experience.com Whitesnake Queensryche |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |